Dažniausiai užduodami klausimai

DUK

1.1. Ar Alio.lt portale galima skelbtis nemokamai?

1.2. Kodėl verta tapti registruotu Alio.lt portalo vartotoju?

1.3. Kaip tapti registruotu Alio.lt portalo vartotoju?

1.4. Ką daryti, jei nepavyksta prisijunti prie savo paskyros Alio.lt portale?

1.5. Kaip elgtis pamiršus Alio.lt portalo paskyros slaptažodį?

1.6. Kaip pasikeisti Alio.lt portalo paskyros slaptažodį?

1.7. Kaip pakeisti Alio.lt portalo paskyros telefono numerį?

2.1. Kaip redaguoti skelbimą?

2.2. Kaip pakartotinai gauti skelbimo redagavimo kodą?

2.3. Kaip ištrinti skelbimą?

2.4. Kiek laiko galioja skelbimas?

2.5. Kaip pratęsti skelbimo galiojimą?

2.6. Kaip sužinoti savo skelbimo ID numerį?

2.7. Kaip užsisakyti skelbimų prenumeratą?

3.1. Kokius siūlote atsiskaitymo būdus už papildomas paslaugas?

3.2. Kodėl verta Alio.lt paskyrą papildyti pinigais papildomoms paslaugoms įsigyti?

3.3. Kaip apmokėti papildomas skelbimo paslaugas iš kito telefono numerio?

3.4. Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už apmokėtas paslaugas?

4.1. Kaip rūšiuojami skelbimai Alio.lt portale?

4.2. Ką reiškia „N“ raide pažymėti skelbimai?

5.1. Kodėl mano skelbimas staiga dingo?

5.2. Kur kreiptis pagalbos, jei pastebėjau klaidą Alio.lt portale?