Visi miestai
Visi miestai
Paslaugos
└ Paslaugos└ Paslaugos└ Transportas└ Visi skelbimaiTransportasNekilnojamasis turtasStatyba, remontasViskas namamsTelefonaiDarbas, mokslasTechnikaLaisvalaikisDrabužiaiKompiuterijaVerslasViskas nemokamaiPrekės vaikams

Čia ir dabar! Viskas vienoje vietoje., Kaune

Skelbimas
Remontas Kita 1. Profesionali važiuoklės patikra2. Greitas ir tikslus gedimų nustatymas3. Kokybiškas gedimų pašalinimas4. Garantija darbams ir naujai sumontuotoms dalimsATLIEKAME VISUS SU VAŽIUOKLE SUSIJUSIUS DARBUS: Amortizatoriaus atramos keitimas; Amortizatoriaus keitimas; Pusašio šarnyro gaubto keitimas; Pusašio šarnyro keitimas (vidinio/išorinio); Rato guolio keitimas; Rato stebulės keitimas; Sailenbloko (įvorės) keitimas; Spyruoklės keitimas; Stabilizatoriaus įvorės keitimas; Svirties keitimas; Šarnyro keitimas; Traukės keitimas; Vairo traukės antgalio keitimas; Vairo traukės apsaugos keitimas; Vairo traukės keitimas.Profesionaliai atliksime važiuoklės patikrą, nustatysime gedimus, reikalingus atlikti remonto darbus, kainą ir suremontuos.KODĖL AUTOMOBILIS YRA NESTABILUS VAŽIUOJANT NELYGIA KELIO DANGA?Stabilizatorius, lankstai, guminės įvorės – šios automobilio pakabos detalės skirtos tam, kad mašina nereikėtų dardėti kaip vežėčiomis. Tinkamai veikdamos jos daro vairavimą patogų ir malonų. Tradiciškai mašinų priekyje esantį stabilizatorių galima rasti daugelio markių ir modelių automobilių pakabose. Tiesa, ne visose. Kai kurių automobilių konstrukcijoje stabilizatorius nėra numatytas.Stabilizaroriaus paskirtis yra didinti mašinos stabilumą važiuojant nelygia kelio danga. Stabilizatorius paprastai sujungia vienos ašies ratą su kitos ratu. Jungtį atstoja metalinis strypas, o jo gale, atsižvelgiant į konstrukciją, tvirtinamos traukutės, lankstai. Šie montuojami prie apatinės šakės arba amortizatoriaus - priklauso nuo automobilio markės ir modelio bei gamyklinės konstrukcijos. Stabilizatorius, kaip ir kiekviena pakabos detalė, dėvisi, todėl laikui bėgant reikalauja keitimo ar remonto. Paprastai jis tvirtinamas dviem gumomis prie kėbulo, o galuose prie kiekvienos ašies rato - traukėmis ar šarnyrais. Dažniausiai sugenda prie ratų esančios traukės. Dėl to automobilis, pasitaikius kelyje nelygumams, tampa nestabilus. Stabilizatoriaus traukes galima restauruoti, jeigu šios nelabai surūdijusios, – tai pigiau nei keisti naujomis. Traukes reikėtų apžiūrėti kaskart, kai tikriname važiuoklę. Jeigu jos nebeveikia tinkamai, mes patarsime, ką daryti – keisti ar restauruoti. Skirtingos komplektacijos automobiliai turi arba neturi stabilizatorių. Keičiant šakes, prie kurių tvirtinamas stabilizatorius, galima jį įdėti, nors gamyklinėje konstrukcijoje ši detalė ir nėra numatyta. Taip padidėtų automobilio stabilumas važiuojant nelygiu keliu ar posūkiuose.KODĖL ATSIRADO KLEKSĖJIMAS VAŽIUOJANT PER SMULKIUS NELYGUMUS? Pakabai, keičiant jos aukštį, išlaikyti transporto priemonės stabilumą padeda lankstai. Jų kiekviename automobilyje yra mažiausiai du. Lankstai sumontuoti priekinėje pakabos dalyje, jungiančioje ratus ir apatines ar viršutines šakes. Važinėjant prastais keliais anksčiau ar vėliau lankstus teks keisti. Klibėdami jie skleidžia kleksėjimo garsą ir paprastai girdimi važiuojant per smulkius nelygumus. Žinoma, tai priklauso nuo lanksto būklės: kuo labiau jis kliba, tuo garsas stiprėja. Lankstų gedimo priežasčių gali būti kelios. Dažniausia jų - duobėti keliai. Dėl netolygiai pasiskirstančios apkrovos paprastai sugenda lankstai keleivio pusėje. Būtina pažymėti, kad lankstų gedimas yra pavojingas. Bet ne tik dėl to, kad esant vienai sugedusiai pakabos detalei dėl padidėjusio krūvio ir vibracijos greičiau dėvisi ir kitos. Smarkiai klibantys lankstai gali išsinerti ir atpalaiduoti ratą nuo visos pakabos – taip lengva sugadinti ir vairo traukes, amortizatorių bei prišaukti didelių bėdų kelyje. Važiuojant didesniu greičiu išsinėrę lankstai gali baigtis avarija.KODĖL AUTOMOBILIS YRA NESTABILUS KELYJE, PAKABA BILDA IR JĮ SUNKU SUVALDYTI?Guminės pakabos įvorės, dar vadinamos sailentblokais, sugeria pakabos judesius važiuojant nelygiu keliu. Kai guminės įvorės sudyla, automobilis tampa nestabilus kelyje. Tai ypač jaučiama važiuojant didesniu greičiu, kai laikant vairą tiesiai mašina šiek tiek vingiuoja, mėtosi kelyje. Paprastai taip nutinka dėl išplyšusių ar jau suplyšusių įvorių priekinėse pakabos detalėse, apatinėse šakėse. Kadangi atstumas tarp šakės ir rato kinta, automobilis tampa nestabilus, jį sunku suvaldyti, nuolat tenka "gaudyti" kelyje. Kai įvorės visiškai susidėvi, mašinos pakaba pradeda skleisti bildesius. Netvarkant šio gedimo pažeidžiamos ir kitos pakabos detalės. Keičiant gumines įvores labai svarbu vadovautis keliomis taisyklėmis – gumą būtina sutepti, nes tepalas ją suminkština. Be to, jei naudojamas tinkamas tepalą, jo neišplauna vanduo. Keičiant gumines įvores geriausia naudoti hidraulinį presą - tiek išimant, tiek įdedant sailentblokus. Kaskart keičiant gumines įvores būtina tinkamai sutepti tepalu šakę, kad kitąkart jas būtų lengviau pakeisti.KADA REIKIA ATLIKTI PAKABOS DIAGNOSTIKĄ?Automobilio pakaba yra labiausiai pažeidžiama jo konstrukcijos dalis. Smūgiai važinėjant nelygiu keliu sugadina jungiamuosius pakabos elementus, veikianti didelė apkrova trumpina elastingų elementų eksploatacijos laiką. Kadangi nuo pakabos detalių būklės labiausiai priklauso automobilio saugumas ir vairavimo komfortas, pakabos diagnostiką reikėtų atlikti kas 15 tūkst. kilometrų. „Kiekvienos markės ir modelio automobilio pakabos priežiūra bei remontas turi tam tikrų niuansų. Pavyzdžiui, Lietuvoje populiariausių „Audi“ ir „Volkswagen“ priekinė pakaba yra daugiasvirtė. Priekyje ji turi daug šakių, o tai dažnai asocijuojasi su brangiu remontu. Tačiau daugiasvirtė pakaba, nors jos remontas ir daugiau kainuoja, mažiau bilda ir barška, puikiai dirba, sugeria kelio nelygumus, leidžia automobiliu važiuoti minkštai ir solidžiai. Daugiasvirtės pakabos šakes geriausia keisti iškart abiejose pusėse. Išklibusi viena šakė perkelia visą apkrovą ir įtempimą sveikajai, todėl dažnas vairuotojas, pajutęs bildėjimą, keičia tik vieną šakę. Bet po pusmečio tenka keisti ir kitą, paskui vėl kitą – ir taip kas pusę metų reikia remontuoti pakabą. Įdomu tai, kad kai kuriuose naujuose automobiliuose, tarkime, aštuntos laidos „Volkswagen Passat“, didesniam keleivių komfortui garantuoti užpakalinėje keturių svirčių pakaboje yra papildomai sumontuotos hidroįvorės. Jos sumažina kėbulo vibraciją ir į saloną perduodamą triukšmą. Užpakalinė pakaba pasižymi ir didesne svirčių eiga. Be to, šio modelio automobilyje gali būti sumontuota naujausia DCC pakaba su pusiau aktyviais amortizatoriais, todėl yra galimybė pasirinkti tris skirtingus vairavimo režimus – „Comfort“, „Normal“ ir „Sport“.KOKIE YRA PNEUMATINĖS PAKABOS PRANAŠUMAI?Pastaraisiais metais atsiranda vis daugiau automobilių tobulinimo entuziastų, o vienas populiariausių būdų pakeisti mašiną - jos pažeminimas arba paaukštinimas. Pažeminti arba paaukštinti automobilio važiuoklę iš pirmo žvilgsnio atrodo paprasta, tačiau iš tiesų pakeisti pakabos technines savybes ganėtinai sudėtinga. Tie, kurie gali mašinos konstrukcijos tobulinimui skirti daugiau pinigų, norėdami pažeminti automobilį neretai gamyklinę pakabą keičia į pneumatinę. Pagrindinis tokios pakabos pranašumas – labai minkštas važiavimas, net minkštesnis nei esant hidraulinei pakabai. Posūkiuose automobilis, turintis pneumatinę pakabą, beveik nesvyra į šonus, o stabdant - į priekį. Lygiame kelyje automobilį galima visai nuleisti - taip jam suteiksite dar daugiau stabilumo. Ir nesvarbu, kiek mašina pakrauta, vis tiek galėsite pakeisti pakabos aukštį. Visas jos valdymas reguliuojamas. Tokios pakabos konstrukcijos esmė – į pneumatinį amortizatorių orą pučiantis kompresorius. Atsukus vožtuvą oras patenka į amortizatorių, o šis pakelia automobilį į pageidaujamą aukštį. Mygtuku galima vožtuvą atidaryti ir išleisti orą. Taip pakaba nusileidžia. Pneumatinėse pakabose dažniausiai naudojamos dviejų arba keturių mygtukų sistemos. Dviejų mygtukų sistema reguliuoja užpakalinius ir priekinius ratus, o keturių – kiekvieną ratą atskirai.Autoserviso "Padangiukas" profesionalių darbuotojų sukaupta ilgametė patirtis leidžia pasiūlyti geriausiai Jūsų poreikius atitinkančias paslaugas. Mes suremontuosime Jūsų automobilį, atvažiuokite pas mus.Laukiame Jūsų!Mūsų komanda el.paštu: padangiukas@gmail.com arba telefonu +37062086767 gavusi ir išanalizavusi Jūsų pateiktą klausimą pateiks atsakymą. Atsakymas paprastai pateikiamas per kuo trumpesnį laiką.Mūsų adresas: Islandijos 99-210, Kaunas, Lietuva. Įvažiavimas priešais Šiaurės pr. 29 namą. Įvažiuoti į garažų masyvą, važiuoti iki masyvo pabaigos, geltonos sienos, dešinėje pusėje, matosi VALVOLINE vėliava.http://autoservisas-padangiukas.lt/
Susisiekti
Pažymėti

Čia ir dabar! Viskas vienoje vietoje., Kaune

Paslaugos tipas
Remontas
Sritis
Kita
1. Profesionali važiuoklės patikra

2. Greitas ir tikslus gedimų nustatymas

3. Kokybiškas gedimų pašalinimas

4. Garantija darbams ir naujai sumontuotoms dalims

ATLIEKAME VISUS SU VAŽIUOKLE SUSIJUSIUS DARBUS:

Amortizatoriaus atramos keitimas; Amortizatoriaus keitimas; Pusašio šarnyro gaubto keitimas; Pusašio šarnyro keitimas (vidinio/išorinio); Rato guolio keitimas; Rato stebulės keitimas; Sailenbloko (įvorės) keitimas; Spyruoklės keitimas; Stabilizatoriaus įvorės keitimas; Svirties keitimas; Šarnyro keitimas; Traukės keitimas; Vairo traukės antgalio keitimas; Vairo traukės apsaugos keitimas; Vairo traukės keitimas.

Profesionaliai atliksime važiuoklės patikrą, nustatysime gedimus, reikalingus atlikti remonto darbus, kainą ir suremontuos.

KODĖL AUTOMOBILIS YRA NESTABILUS VAŽIUOJANT NELYGIA KELIO DANGA?

Stabilizatorius, lankstai, guminės įvorės – šios automobilio pakabos detalės skirtos tam, kad mašina nereikėtų dardėti kaip vežėčiomis. Tinkamai veikdamos jos daro vairavimą patogų ir malonų. Tradiciškai mašinų priekyje esantį stabilizatorių galima rasti daugelio markių ir modelių automobilių pakabose. Tiesa, ne visose. Kai kurių automobilių konstrukcijoje stabilizatorius nėra numatytas.

Stabilizaroriaus paskirtis yra didinti mašinos stabilumą važiuojant nelygia kelio danga. Stabilizatorius paprastai sujungia vienos ašies ratą su kitos ratu. Jungtį atstoja metalinis strypas, o jo gale, atsižvelgiant į konstrukciją, tvirtinamos traukutės, lankstai. Šie montuojami prie apatinės šakės arba amortizatoriaus - priklauso nuo automobilio markės ir modelio bei gamyklinės konstrukcijos. Stabilizatorius, kaip ir kiekviena pakabos detalė, dėvisi, todėl laikui bėgant reikalauja keitimo ar remonto. Paprastai jis tvirtinamas dviem gumomis prie kėbulo, o galuose prie kiekvienos ašies rato - traukėmis ar šarnyrais. Dažniausiai sugenda prie ratų esančios traukės. Dėl to automobilis, pasitaikius kelyje nelygumams, tampa nestabilus. Stabilizatoriaus traukes galima restauruoti, jeigu šios nelabai surūdijusios, – tai pigiau nei keisti naujomis. Traukes reikėtų apžiūrėti kaskart, kai tikriname važiuoklę. Jeigu jos nebeveikia tinkamai, mes patarsime, ką daryti – keisti ar restauruoti. Skirtingos komplektacijos automobiliai turi arba neturi stabilizatorių. Keičiant šakes, prie kurių tvirtinamas stabilizatorius, galima jį įdėti, nors gamyklinėje konstrukcijoje ši detalė ir nėra numatyta. Taip padidėtų automobilio stabilumas važiuojant nelygiu keliu ar posūkiuose.

KODĖL ATSIRADO KLEKSĖJIMAS VAŽIUOJANT PER SMULKIUS NELYGUMUS?

Pakabai, keičiant jos aukštį, išlaikyti transporto priemonės stabilumą padeda lankstai. Jų kiekviename automobilyje yra mažiausiai du. Lankstai sumontuoti priekinėje pakabos dalyje, jungiančioje ratus ir apatines ar viršutines šakes. Važinėjant prastais keliais anksčiau ar vėliau lankstus teks keisti. Klibėdami jie skleidžia kleksėjimo garsą ir paprastai girdimi važiuojant per smulkius nelygumus. Žinoma, tai priklauso nuo lanksto būklės: kuo labiau jis kliba, tuo garsas stiprėja. Lankstų gedimo priežasčių gali būti kelios. Dažniausia jų - duobėti keliai. Dėl netolygiai pasiskirstančios apkrovos paprastai sugenda lankstai keleivio pusėje. Būtina pažymėti, kad lankstų gedimas yra pavojingas. Bet ne tik dėl to, kad esant vienai sugedusiai pakabos detalei dėl padidėjusio krūvio ir vibracijos greičiau dėvisi ir kitos. Smarkiai klibantys lankstai gali išsinerti ir atpalaiduoti ratą nuo visos pakabos – taip lengva sugadinti ir vairo traukes, amortizatorių bei prišaukti didelių bėdų kelyje. Važiuojant didesniu greičiu išsinėrę lankstai gali baigtis avarija.

KODĖL AUTOMOBILIS YRA NESTABILUS KELYJE, PAKABA BILDA IR JĮ SUNKU SUVALDYTI?

Guminės pakabos įvorės, dar vadinamos sailentblokais, sugeria pakabos judesius važiuojant nelygiu keliu. Kai guminės įvorės sudyla, automobilis tampa nestabilus kelyje. Tai ypač jaučiama važiuojant didesniu greičiu, kai laikant vairą tiesiai mašina šiek tiek vingiuoja, mėtosi kelyje. Paprastai taip nutinka dėl išplyšusių ar jau suplyšusių įvorių priekinėse pakabos detalėse, apatinėse šakėse. Kadangi atstumas tarp šakės ir rato kinta, automobilis tampa nestabilus, jį sunku suvaldyti, nuolat tenka "gaudyti" kelyje. Kai įvorės visiškai susidėvi, mašinos pakaba pradeda skleisti bildesius. Netvarkant šio gedimo pažeidžiamos ir kitos pakabos detalės. Keičiant gumines įvores labai svarbu vadovautis keliomis taisyklėmis – gumą būtina sutepti, nes tepalas ją suminkština. Be to, jei naudojamas tinkamas tepalą, jo neišplauna vanduo. Keičiant gumines įvores geriausia naudoti hidraulinį presą - tiek išimant, tiek įdedant sailentblokus. Kaskart keičiant gumines įvores būtina tinkamai sutepti tepalu šakę, kad kitąkart jas būtų lengviau pakeisti.

KADA REIKIA ATLIKTI PAKABOS DIAGNOSTIKĄ?

Automobilio pakaba yra labiausiai pažeidžiama jo konstrukcijos dalis. Smūgiai važinėjant nelygiu keliu sugadina jungiamuosius pakabos elementus, veikianti didelė apkrova trumpina elastingų elementų eksploatacijos laiką. Kadangi nuo pakabos detalių būklės labiausiai priklauso automobilio saugumas ir vairavimo komfortas, pakabos diagnostiką reikėtų atlikti kas 15 tūkst. kilometrų. „Kiekvienos markės ir modelio automobilio pakabos priežiūra bei remontas turi tam tikrų niuansų. Pavyzdžiui, Lietuvoje populiariausių „Audi“ ir „Volkswagen“ priekinė pakaba yra daugiasvirtė. Priekyje ji turi daug šakių, o tai dažnai asocijuojasi su brangiu remontu. Tačiau daugiasvirtė pakaba, nors jos remontas ir daugiau kainuoja, mažiau bilda ir barška, puikiai dirba, sugeria kelio nelygumus, leidžia automobiliu važiuoti minkštai ir solidžiai. Daugiasvirtės pakabos šakes geriausia keisti iškart abiejose pusėse. Išklibusi viena šakė perkelia visą apkrovą ir įtempimą sveikajai, todėl dažnas vairuotojas, pajutęs bildėjimą, keičia tik vieną šakę. Bet po pusmečio tenka keisti ir kitą, paskui vėl kitą – ir taip kas pusę metų reikia remontuoti pakabą. Įdomu tai, kad kai kuriuose naujuose automobiliuose, tarkime, aštuntos laidos „Volkswagen Passat“, didesniam keleivių komfortui garantuoti užpakalinėje keturių svirčių pakaboje yra papildomai sumontuotos hidroįvorės. Jos sumažina kėbulo vibraciją ir į saloną perduodamą triukšmą. Užpakalinė pakaba pasižymi ir didesne svirčių eiga. Be to, šio modelio automobilyje gali būti sumontuota naujausia DCC pakaba su pusiau aktyviais amortizatoriais, todėl yra galimybė pasirinkti tris skirtingus vairavimo režimus – „Comfort“, „Normal“ ir „Sport“.

KOKIE YRA PNEUMATINĖS PAKABOS PRANAŠUMAI?

Pastaraisiais metais atsiranda vis daugiau automobilių tobulinimo entuziastų, o vienas populiariausių būdų pakeisti mašiną - jos pažeminimas arba paaukštinimas. Pažeminti arba paaukštinti automobilio važiuoklę iš pirmo žvilgsnio atrodo paprasta, tačiau iš tiesų pakeisti pakabos technines savybes ganėtinai sudėtinga. Tie, kurie gali mašinos konstrukcijos tobulinimui skirti daugiau pinigų, norėdami pažeminti automobilį neretai gamyklinę pakabą keičia į pneumatinę. Pagrindinis tokios pakabos pranašumas – labai minkštas važiavimas, net minkštesnis nei esant hidraulinei pakabai. Posūkiuose automobilis, turintis pneumatinę pakabą, beveik nesvyra į šonus, o stabdant - į priekį. Lygiame kelyje automobilį galima visai nuleisti - taip jam suteiksite dar daugiau stabilumo. Ir nesvarbu, kiek mašina pakrauta, vis tiek galėsite pakeisti pakabos aukštį. Visas jos valdymas reguliuojamas. Tokios pakabos konstrukcijos esmė – į pneumatinį amortizatorių orą pučiantis kompresorius. Atsukus vožtuvą oras patenka į amortizatorių, o šis pakelia automobilį į pageidaujamą aukštį. Mygtuku galima vožtuvą atidaryti ir išleisti orą. Taip pakaba nusileidžia. Pneumatinėse pakabose dažniausiai naudojamos dviejų arba keturių mygtukų sistemos. Dviejų mygtukų sistema reguliuoja užpakalinius ir priekinius ratus, o keturių – kiekvieną ratą atskirai.

Autoserviso "Padangiukas" profesionalių darbuotojų sukaupta ilgametė patirtis leidžia pasiūlyti geriausiai Jūsų poreikius atitinkančias paslaugas. Mes suremontuosime Jūsų automobilį, atvažiuokite pas mus.

Laukiame Jūsų!


Mūsų komanda el.paštu: padangiukas@gmail.com arba telefonu +37062086767 gavusi ir išanalizavusi Jūsų pateiktą klausimą pateiks atsakymą. Atsakymas paprastai pateikiamas per kuo trumpesnį laiką.

Mūsų adresas: Islandijos 99-210, Kaunas, Lietuva. Įvažiavimas priešais Šiaurės pr. 29 namą. Įvažiuoti į garažų masyvą, važiuoti iki masyvo pabaigos, geltonos sienos, dešinėje pusėje, matosi VALVOLINE vėliava.


http://autoservisas-padangiukas.lt/
Įdėtas:
Redaguotas:
Parodė / Perskaitė:
3031 / 149
Skelbimo ID: 54815661
Komentarai