Visi miestai
Paslaugos
└ Paslaugos └ Statybiniai darbai └ Statyba, remontas └ Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams
Paslaugos tipas
Ieškoti
Tik su nuotraukomis
Medzio

Medzio Siūlo, atlieka statybos darbus skelbimai (351)

Rūšiuoti

Top skelbimai

Gerbūvio darbai
  • Skelbimai su žvaigždutėmis rodomi skelbimų sąrašo viršuje.
  • 1 žvaigždutė 1 dienai kainuoja 0.75€
  • Žvaigždutes galite užsisakyti prisijungę prie Alio.lt ir pasirinkę Mano skelbimai > Reklamuoti.
SKLYPŲ TVARKYMAS! Mes Jums siūlome šias paslaugas: Apleistų sklypų tvarkymas lyginimas aplinkos tvarkymo darbai Griovimo darbai Ritininės ir sėjamosios vejos įrengimas ir priežiūra Medžių ir šakų genėjimas pjovimas išvežimas Medžių augalų sodinimas Dėl individualių darbų ir objekto apžiūros kreipkitės nurodytais kontaktais: 863082634 tel / justelistvarko@gmail com Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66584447 66584447
Vilnius
Statyba ir apdaila.Vidaus ir lauko darbai
  • Skelbimai su žvaigždutėmis rodomi skelbimų sąrašo viršuje.
  • 1 žvaigždutė 1 dienai kainuoja 0.75€
Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66247585 66247585
Šiauliai

Kiti skelbimai

Stogų dengimas, remontas
Jums siūlome stogų dengimo remonto lietaus sistemų montavimo kaminų skardinimo darbus +37065138575 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID60350451 60350451
Stogo remontas Kaune
įvairių nesandarių stogų kokybiškas ir greitas remontas Stogo elementų montavimas Lašančių stogų remonto darbai Jei stogas leidžia vandenį nelauk ir skambink jau dabar Stogo remonto darbai atliekami Kaune ir Kauno rajone A Nustatymas per kur laša vanduo stoge B Sutvarkymas lašančio stogo Kokybė ilgametė patirtis atsakingas kruopštus vakarietiškas požiūris į darbą https://www facebook com/Stogo-remontas-Kaune-109799408208754/ Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID63751523 63751523
Kaunas
Taip pat atliekame: Betonavimo darbai ( ir paruošiamieji darbai) Terasų montavimo darbai Grindų dangų klojimas ( ir paruošiamieji darbai) Laiptų montavimo darbai (ir paruošiamieji darbai) Stogų dengimo darbai (ir paruošiamieji darbai) Langų ir durų montavimo darbai Sienų ir lubų apdailų montavimas Ir kt Darbai atliekami Kaune ir kituose Lietuvos miestuose Kontaktinis telefono numeris 860123212 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66080831 66080831
Pontoniniai lieptai, gamyba, montavimas ,pontonai, mediniai takai
Konsultuojame gaminame montauojame/statome pontoninius lieptus prieplaukas plaukiojančias platformas medinius takus Įrengiame prieplaukas parduodame visas medžiagas lieptams ir jachtklubams Pontoniniai lieptai nuo 700eur Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65698493 65698493
Visi apdailos darbai
Ieskau darbo atlieku staliaus ir vidaus abdailos darbus 867050714 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66381585 66381585
Parketo šlifavimas ir lakavimas
Parketo laminato restauravimas šlifavimas lakavimas Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID62716295 62716295
Universalus namų meistras į namus Vilnius
Sveiki Universalaus namų meistro į namus paslauga Atliekame visus namu ūkio priežiūros darbus: Elektros darbai Santechniniai darbai Staliaus darbai Išorės/vidaus apdailos darbai Trumpas atliekamų darbų sąrašas: -Staliaus darbai: grindų klojimas (laminatas lentos ir t t ) plintusų dėjimas dailylenčių kalimas ir sukimas -Durys - keitimas reguliavimas vyrių keitimas spynų keitimas įdėjimas -Karnizų veidrodžių lentynų montavimas -Daiktų kabinimas: lentynų televizorių karnizų paveikslų veidrodžių spintelių kabyklų tvirtinimas montavimas pakabinimas ir t t -Baldų surinkimas išardymas remontas ir perstumdymas -Korpusinių baldų surinkimas remontas Minkštų baldų surinkimas -IKEA baldų surinkimas -Visi santechnikos darbai: skalbimo mašinos indaplovės pajungimas kriauklės pastatymas kranų vandens filtrų keitimas Lašantys varvantys kranai čiaupai dušai vandens maišytuvai vandens žarnelės - keitimas remontas montavimas taisymas Silikono keitimas -Elektros darbai: lempučių ir lempų keitimas pakeisime sumontuosime jungiklius rozetes; skalbimo mašinų ir indaplovių pajungimas; šviestuvų kabinimas ir keitimas viryklių montavimas ir pajungimas Gartraukio garų surinkėjo įrengimas montavimas -Atliekami smulkūs darbai buitiniai darbai namų ūkio darbai biuro darbai -Kiti namų ūkio darbai -vejos pjovimas -malkų skaldymas -daržo šiltnamio žemės kultivavimas -Namu ar įmonės ūkio (ūkvedžio) darbų paslaugos Vilniuje ir Vilniaus rajone Bendradarbiauju su bendrijomis ir verslo subjektais išrašomos sąskaitos Pastovius užsakovus konsultuoju ir skambučiu ir sms žinute Kreipkitės bet kokiu buities klausimu pabandysime drauge rasti sprendimą Patogiausias užklausos pavyzdys: nufotografuojate problemą ir atsiunčiate Aš ją įvertinsiu ir atvažiuosiu iš anksto pasiruošęs Arvydas +370 699 26955 info modera@gmail com Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID61336337 61336337
Pirtys
Deginta pirtis 2 5x4m išmatavimų Kaina 5000Eur Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID63971365 63971365
Karkasinė pirtis su sa
Gaminame pirtis pagal individualius užsakymus Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID63769705 63769705
CNC frezavimas 2D 3D Tekinimas
Baldu dekoro detaliu gamyba Iš uosio ąžuolo pušies Gaminame ivairias interjero detales CNC frezavimo staklemis Gaminame ivairaus tipo dekoro detales: - Rozetes - Konsoles - Azurai - Fasadai - Moldingai - Veidrodziu apdailos - Langu duru apdailos - Laiptu apdailos - Baldu detales ir t t ir t t Kreipkites su savo vizija ir mes pateiksime pasiulyma Priimame tiek individualius uzsakymus tiek uzsakymus ilgalaikiam bendradarbiavimui https://drive google com/file/d/1bZ8XQOoeacGffnSNOHosXAOp71EbGLT8/view?usp=sharing Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID61228437 61228437
Birštono sav.
Vaikų žaidimų namelis
Parduodamas naujas tik ką pagamintas vaikų džiaugsmas - vaikų žaidimų namelis Namelio matmenys 2m ilgis 1 8m plotis aukštis viduj 1 6m Du organinio stiklo langai Tvirtas ir kokybiškas Kaina 600€ Galimas atvežimas pastatymas Lazdijų r šalia Leipalingio 864032878 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66193431 66193431
Lazdijų r. sav.
Statybos darbai
Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66169223 66169223
Jonavos r. sav.
Gaminame karkasines pirtis
Gaminame karkasines pirtis pagal individualius užsakymus Visus darbus rasite puslapyje Pirtys ir ne tik arba paskambinę telefono Nr 865645010 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID62424543 62424543
 Parduodama Modulinė pirtis 5x2,5m2, Išsimokėtinai
Dirbame su InBank lizingu todėl šią pirtį galite įsigyti išsimokėtinai Modulinė pirtis Išoriniai matmenys: 5x2 5m Pirties zona: 1 80x2 20m Išorės apdaila - dažytos medinės dailylentės Stogas - prilydoma bitumine danga Grindys - plytelės Pirtis - liepos dailylentės ir gultai Pirties krosnis - elektrinė Harvia cilindro PC70 Pirties langas - 200x70cm Pirties durys - stiklinės 190x70cm Priepirtis - medinės vidaus dailylentės Elektros instaliacija Lauko durys - stiklines 200x90cm Kaina 6500 + PVM Karkasinių namų statyboje esame sukaupę ilgą patirtį Pagal projektus statome galime pastatyti iki 85 % -100% baigtumo Naudojame tik kokybiškas medžiagas ir didžiausią dėmesį skiriame kokybei Taip pat gaminame: Sodo namelius Pirtis modulinius namelius Modulinius ofisus Garažus Sandėliukus Terasų montavimas Jai yra poreikis montuojame metalinius polius Jai sudominom turite klausimų susisiekite su mumis: Tel +37065045525 Email: info@timberhouse lt FB Timberhouse Galime pagaminti pirtį pagal jūsų norus #pirtis #sauna #modulinepirtis #medinepirtis #modulinisnamelis #pirtiesnamelis #poilsis #karkasiniainamai #sodonamai #sodybųkiemoidėjos Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66426795 66426795
Vilnius
Laiptų, stogų, terasų montavimas, remontas
Laiptų stogų terasų montavimas remontas ir restauracija Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID64450307 64450307
PIRČIŲ ĮRENGIMAS
Gaminame pirties elementus atvežame ir sumontuojame pirtį Atliktiems darbams suteikiame garantiją Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID53663707 53663707
Prienų r. sav.
Stogo pakalimas
Gaminame gaminius stogui pakalti atvežame ir sumontuojame Atliktiems darbams suteikiame garantiją Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID53663715 53663715
Lauko baldų gamyba
Gaminame lauko tualetus ir rukyklas Matmenys: pagal užsakovą Kainos iki 400e kaina skiriasi ko užsakovas nori Galimas pristatymas Teirautis numeriu 860229065 PJAUNAME STATYBINĖ MEDIENA GAMINAME MEDIENOS DIRBINIUS STALAI DURYS Langai su paketų Galime išrašyti sąskaitos faktūra Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID64133401 64133401
Zarasų r. sav.
Pirtys! Pavėsinės! Terasos! Statybinė mediena!
Gaminame pirtis terasas pavėsines Prekiaujame statybine mediena Užsakome aliuminio profilio langus Daugiau informacijos rasite fb Profilyje "Pirtys ir ne tik" arba telefonu 865645010 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID61322245 61322245
Tauragės r. sav.
Gaminame karkasines pirtis pagal individualius užsakymus
Gaminame karkasines pirtis pavėsines Montuojame terasas Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID61785007 61785007
Mobilaus gaterio paslaugos
Mobiliu gateriu pjauname mediena Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66453375 66453375
Plungės r. sav.
Juostiniu gateriu pjauname mediena kliantu namuose reikalingas trifazio ivadas arba pjauname benzininiu Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66425377 66425377
Lazdijų r. sav.
78m2 namas – 4340 Eur + PVM. Supjautas Karkasas
SUSIRINK PATS! PRECUT Projektas 2020S604 78m2 gyvenamo ploto namelis – 4340 EUR + PVM SUPJAUTOS MEDINĖS KARKASO DETALĖS! PreCut – supjautos sunumeruotos detalės nameliui T y iš sertifikuotos C24 klasės kalibruotos medienos CNS staklėmis supjautos sunumeruotos bei išfrezuotos namo karkaso detalės Į komplekto kainą įeina: - lauko sienos 45x195 vidinės 45x95 + stogo santvaru komplektas - išsamūs namo surinkimo brėžiniai (pagal kuriuos surinksite karkasą net neturėdami didelės statybų patirties) - pamatų planas ir konsultacija Statant sode statybos leidimas nereikalingas Namas Gali buti A A+ A++ B klases Daugiau projektu: https://precut lt/projektai tel +37061189918 www precut lt Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65979575 65979575
Klaipėda
Pontoninių Lieptų Gamyba
UAB "AV Projects" - Jūsų Partneris Pontoninių Lieptų Gamyboje Montavime ir Projektavime! Esame patikima ir patyrusi įmonė specializuojanti modernių terasų medžiagų lieptų prieplaukų ir įvairių medinių lauko statinių kūrimu Taip pat mes užsiimame terasos medžiagų didmenine ir mažmenine prekyba lauko fasado WPC dailylentėmis WPC tvorų medžiagomis reguliuojamomis grindų kojelėmis ir kitomis medžiagomis Apie Mus: UAB "AV Projects" įkurtas 2009 metais ir atlikome tūkstančiais įvairių projektų tapome patyrusi ir patikima profesionali terasų medžiagų bei statybos paslaugų tiekėja Mūsų Paslaugos: Terasų Projektavimas ir Montavimas: Profesionalus terasų dizainas naudojant aukštos kokybės WPC medieną ir tvirtinimo detales Tvarios ir ilgaamžiškos terasos atitinkančios jūsų poreikius ir biudžetą Lieptų Prieplaukų Įrengimas: Tvirtos ir patikimos prieplaukos ir lieptai poilsiui ar vandens transportui Laiptų Gamyba ir Montavimas: Individualūs laiptai iš įvairių medienos rūšių pritaikyti jūsų namo ar terasos stiliaus Miško Takų Įrengimas: Patogūs ir tvirti miško takai leisiantys jums lengvai ir saugiai tyrinėti gamtą Medžiagų Pardavimas: Platus terasos medžiagų asortimentas - reguliuojamos atramos pjedestalai plytelėms aliuminio WPC ir medinės sijos tvirtinimo elementai lipnios juostos tvirtinimo sistemos ir medvarščiai įsukami terasų pamatai Lieptų Medžiagos: Pontonai impregnuota mediena betoniniai inkarai grandinės bujai knechtai plaustai katamaranai kopetėlės jungtys ir kt Bendradarbiaukime! Visada ieškome bendradarbiavimo su terasistais ir prekybininkais norinčiais prekiauti mūsų medžiagomis Jei turite klausimų ar norite susitarti dėl konsultacijos skambinkite telefonu Mes esame čia kad padėtume jums kurti išskirtinę patvarią ir estetišką aplinką! Kontaktai: Telefonas: 8 606 09 289 El paštas: kaunas@avprojects lt Svetainė: www avprojects lt Sukurkite savo Lietą su UAB "AV Projects"! Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66282435 66282435
Kaunas
Stogų atnaujinimas, perdengimas, smulkūs darbai
Remontuojame ir dengiame įvairaus sudėtingumo ir apimties stogus Dirbame Vilniaus apskrityje dėl didesnės apimties darbų galime atvykti į kitus Lietuvos rajonus Tel 8 672 45493 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID60010225 60010225
NEPRAŽIOPSOKITE NAUJŲ SKELBIMŲ!
Medzio Siūlo, atlieka statybos darbus skelbimai