4 500 €
1996-04 | Dyzelinas | Mechaninė | 455000 km | 4/5 | Per šešis metus kiek turiu autobusiuką, pakeista labai daug dalių į naujas ir kokybiškas. Sutvarkyta važiuoklė, sudėti tvirtesni, patogesni ir geresnį važiavimą suteikiantys amortizatoriai, naujas starteris, prieš pusmetį perrinktas generatorius. Rudenį pakeisti visi priekiniai pusašiai, paskirstimo diržas su įtempėjais, vožtuvų tarpinė, alyvos pompos tarpinė ir daug smulkmenų. Veikianti klima, veikiantis autopilotas. Iš techninės pusės autobusiukas labai geros būklės.Prieš porą metų tvarkyti sparnai, slenksčiai, šoninės skardos - beveik visa apačia. Kur netvarkiau, dabar yra korozijos židinių, bet palyginus labai nedaug. Viršutinė automobilio išorės dalis nebuvo tvarkyta/dažyta, dėl to yra pabraižymų, nublukęs stogas, prie priekinio lango iškelti dažai. Galinio langos rūdys nušveistos, užgruntuotos antikoroziniu gruntu ir nudažytos, tačiau stiklas nebuvo imtas ir su laiku reikės susitvarkyti.Yra du komplektai ratlankių - uždėti R16 su žieminėm padangom, yra R18 su dar neblogom vasarinėm.Yra vieta antram akumuliatoriui, keleivio sėdynė sukiojasi, yra šaldytuvas, staliukas, originalios užuolaidos. Gera garso aparatūra su subwoofer, bluetooth ir laisvų rankų įranga.Iš minusų - neveikia liukas, veidrodėlių reguliavimas, kai kurios plastmasės palaužytos (vieną pridedu sveiką).Dabar sudėtos Recaro sėdynės, bet turiu ir t4 sėdynes su porankiais (medžiaga kitokia nei salono), esant pageidavimui, pridėsiu nemokamai.Išvardinau visas bėdas, nes nieko nenoriu slėpti. Automobilis rudenį visapusiškai buvo paruoštas ir be problemų patikimai atlaikė kelionę iki Maroko vidurio ir atgal. Dabar reiktų tik pasikeisti alyvą ir galima važiuoti sėkmingai toliau.TA iki rugsėjo