Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams

Ventiliacinė (92)

Rūšiuoti
Ventiliaciniai blokeliai
Parduodame 1 2 3 4 angų ventiliacinius blokelius Geros kainos be tarpininkų tiesiai iš gamintojo taikome nuolaidas Tel nr  8 699 74658  UAB Visi kaminai Plytos blokeliai betono gaminiai Ventiliaciniai blokeliai Statyba remontas / Statybinės medžiagos / Parduoda ID60665905 60665905
Klaipėda
Klaipėdos r. sav.
7 €
Prilydomu stogu dengimas
Kokybiškai dengiame stogus balkonus terasas garažus prilydoma bitumine danga montuojame ventiliacinius kaminėlius įlajas Lydome plokštumą parapetus ventiliacines šachtas Dirbame Visoje Lietuvoje Tel nr 863906365 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID63523199 63523199
Stogų dengimas ir remontas
Plokščias stogas praleidžia vandenį? Kreipkitės 863467606 ATVYKSIME KIEK GALIMA GREIČIAU IR ĮVERTINĘ BŪKLĘ PATEIKSIME PASIŪLYMA Kvadratas NUO 3-4 eur Atliekame prilydomų stogų kapitalinį remontą dengiame naujai taip pat atliekame smulkius remonto darbus sutapdintiems stogams 863467606 ✅ sandėliu angarų stogai ✅ privatūs namai ✅garažai ✅balkonai terasos Montuojame ventiliacinius kaminėlius įlajas Lydome plokštumą parapetus ventiliacines šachtas Dirbame visoje Lietuvoje Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66275641 66275641
Alytus
Perdangos plokštės
Kiaurymėtosios perdangos plokštės Įvarių aukščių apkrovų Greita gamyba ir geriausia kaina Galimas iškrovimas vietoje Išrašome pvm- sąskaitas faktūras Užklausimus dėl plokščių siūskite diodaras@gmail com Ventiliaciniai blokeliai https://www alio lt/skelbimai/ventiliaciniai-blokeliai/ID63561293 html Plytos blokeliai betono gaminiai Perdangos plokštės Statyba remontas / Statybinės medžiagos / Parduoda ID63695033 63695033
Dr. Browns standart. buteliukas / buteliukai
Automobilinis magnetinis telefono laikiklis
4.99 €
DENGIAME STOGUS - SKARDINAME
Mes esam patyrūsių stogdengių komanda Dengiame šlaitinius stogus Dirbame su įvairia stogo danga(skarda klasika šiferis) montuojame stoglangius lietaus nuvedimo sistemą ventiliacinius kaminėlius sniego užtvaras taip pat atliekame įvairiausius skardinimo darbus Dirbame su įvairaus sudėtingumo stogais Savo darbą atliekame kruopščiai ir kokybiškai Padedame sukomplektuoti kokybiškas medžiagas turime nuolaidas medienai tvirtinimo elementams stogo dangai Tel: 864826612 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID52881063 52881063
Rekuperacija. Vėdinimas. Ventiliacija
nebrangiai ir kokybiškai atliekame visus vėdinimo ir rekuperacijos darbus: vėdinimo sistemų montavimas lanksčiais ortakiais vėdinimo sistemų montavimas standžiais ortakiais skylių gręžimas rekuperatoriaus pajungimas sieninio (mini) rekuperatoriaus montavimas gartraukių ir ventiliatorių montavimas natūrali ventiliacija difuzorių ir ventiliacinių grotelių įstatymas tel : 865686231 Vėdinimas Statyba remontas / Inžinerinės sistemos / Paslaugos ID61221199 61221199
Vilnius
Iš Šveicariškų segmentų pakeliami garažo vartai
Vartų segmentų gamintojas - TECSEDO® Šveicarija siūlo pačius įvairiausius buitinius ir pramoninius garažo vartus kurie sukurs išskirtinį vaizdą puikiai derės prie Jūsų namo ar pastato dizaino Vartų sekcijos yra 40 mm storio per visą sekcijos aukštį Užpildui naudojamas neturintis freono poliuretanas Jis gerai saugo šilumą ir izoliuoja triukšmą Oro ir vandens ne pralaidumą užtikrina dvigubos tarpinės Dviguba sekcijų skarda užtikrina gerą apsaugą nuo įsilaužimo Vartai gali turėti įmontuotus langus duris ventiliacines groteles Vartus gaminame pagal individualius išmatavimus Galite rinktis iš standartinių spalvų paletės Taip pat galime nudažyti Jūsų pasirinkta spalva esančia RAL spalvų paletėje Ypač gera vartų sekcijų ir mechanizmų antikorozinė apsauga garantuoja ilgalaikį ir patikimą vartų darbą Galite pasirinkti vartus su automatika arba be jos Segmentams suteikiama 10 m antikorozinė garantija Nedvejodami įsigykite pramoninius ar buitinius pakeliamus garažo vartus pagal individualius išmatavimus su įvairiausia pageidaujama komplektacija Vartai gali būti: - juostiniai - medžio rašto - panoraminiai (pravartu įrengti ten kur reikalingas natūralus apšvietimas) - ventiliaciniai (kur reikalinga gera ventiliacija o šilumos išsaugojimas nebūtinas) Vartai gali būti automatizuoti Galima pasirinkti norimas spalvas sekcijų derinius langų formas metalo rėmo konstrukcijas Išrašomos sąskaitos ir deklaracijos Kontaktai nemokamai konsultacijai: Tel : 867613146 pardavimai@vartutechnika lt https://www garazovartai eu/ Statyba remontas / Langai durys laiptai vartai / Paslaugos ID63746755 63746755
Kauno r. sav.
Kalvarijos sav.
1 290 €
Pelėsio naikinimo paslaugos | Pelėsio naikinimas
Profesionalus pelėsio naikinimas: naikiname pelėsį iš sienų lubų grindų langų stiklų patalpų butų namų garažų pramoninių patalpų automobilių jachtų baldų kilimų medienos ir medinių konstrukcijų Vonioje keičiame supelijusį silikoną į naują Ttvarkome plytelių siūlių tarpus Atliekame diagnostiką nustatome pelėsio atsiradimo priežastis su profesionalia įranga atliekame matavimus Nustatome drėgmės šaltinius Atliekame termovizija termovizinius tyrimus Sudarome darbų planą ir sąmatą kaip sutvarkyti atsiradimo priežastis Tvarkome pelėsio atsiradimo priežastis ATLIEKAME KOMPLEKSINIUS SPRENDIMUS Vedinimo gerinimas drėgmės ištraukimas mini rekuperatorių montavimas vonioje ir virtuvėje supelijusio silikono keitimas lietvamdžių keitimas ventiliacinių angų ar šachtų valymas langų reguliavimas #PelesioNaikinimoPaslaugos #PelesioNaikinimas #PelesioNaikinimoImone #PelesioNaikinimasIsLangu Viskas namams / Paslaugos / Paslaugos ID66589851 66589851
Vilnius
BMW, 3 Series, E90/E91, #Salono panelės grotelės,  #Panelės ortakis, #BMW E90 DALIMIS
5 €
2010 m Dyzelinas 3 0 l
Skardinimo darbai. Smulkus skardinimo darbai.
skardos gaminiaiii@gmail com Atliekame visų rušių skardinimo darbus: Skardos lankstymas iki 3 0m ilgio Stogų elementų gamyba (kraigai vėjelentės parapetai laštakiai ir t t ) Palangių gamyba Kaminų skardinimas (izoliavimas) Fasadų stogų įvairių talpų vamzdynų skardinimas Įvairus ventiliaciniai perėjimai antgaliai Gartraukių gamyba Deflektorių gamyba Žaliuzi tvorų gamyba Tvoros kepurių gamyba Nestandartiniai gaminiai iš skardos Daraome iš savo arba iš kliento medžiagų Greitai ir kokybiškai Skardos gaminiai yra gaminami tik iš aukštos kokybės atitinkančių reikalavimams medžiagų DIRBAme IR ŠEŠTADIENIAIS Išrašome čekius Jei turite pasiūlymų klausymų galite kreiptis telefonu arba rašykite i el paštą visada stengiamės atrašyti: skardos gaminiaiii@gmail com Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID54605135 54605135
Stogo danga 7,47 EUR/m2
7.47 €
Stoglangiai OKPOL 78x118
180 €
Klinkeris, klinkerio plytos, plytelės, čerpės
0.40 €
Visų tipų stogo dangos ir ju priedai po vienu stogu
* Šlaitiniai stogai - plieninės dangos betoninės ir keraminės čerpės bituminės čerpelės bituminis šiferis beasbestis šiferis * Plokšti (sutapdinti) stogai - bituminės prilydomosios ruloninės stogo dangos hidroizoliacinės mastikos * Statybinės izoliacinės plėvelės - difuzinės antikondencacinės plevelės garo paprastos juodos statybinės plėvelė * Lietaus nuvedimo sistemos - plieninė bei plastikinė * Plastikinis skliauto pakalimas * Stoglangiai - Velux Rooflite * Termoizoliacinės medžiagos – plokštinė ir ruloninė vata ekstrudinis polistirenas * Schiedel kaminų sistemos * Stogų priedai – kopetėlės sniego užtvaros ventiliaciniai kaminėliai stogo tvorelė * Kitos statybinės medžiagos Prekiaujame gerai žinomų prekinių ženklų produkcija: Ruukki Cembrit Eternit Blachy Pruszynski Bud-mat Bryza Paroc Izospan Dachowa Monier Wienerberger Schiedel Mida Katepal Technonicol Velux Rooflite Kliober ir k t Matuojame – skaičiuojame - pristatome Gediminas tel +37060000032 gediminas@adliminas lt Stogų dangos Visų tipų stogo dangos ir ju priedai po vienu stogu Statyba remontas / Statybinės medžiagos / Parduoda ID52021070 52021070 cid228626
Čerpės BENDERS Brilliant blizgios pigiai
Siūlome blizgias BENDERS Brilliant čerpes Produkto aprašymas Benders Brilliant – tai unikali paviršiaus padengimo technologija Metalo pagrindu sukurtas pigmentas suteikia čerpės paviršiui tokį atsparumą kokio nesuteikia joks kitas čerpės paviršiaus apdirbimo būdas Pigmentas dažų sudėtyje yra visškai plokščias Dėl šios priežasties pasikeitus apšvietimui keičiasi ir čerpės blizgesys bei spalva kas suteikia Jūsų stogui daugiau žaismingumo Gamintojo garantija iki 30 metų Išmatavimai plotis 330 mm aukštis 420 mm Dengiamas plotis 300 mm Grebėstų žingsnis 310 mm – 375 mm Sąnaudos 8 9 – 10 4 vnt/m2 Svoris 4 00 kg Minimalus stogo nuolydis14 laipsnių Primename kad į pilną stogo komplektaciją įeina: eilinės kraštinės kraiginės ventiliacinės (opcija) čerpės difuzinė plėvelė kraigo tarpinė tvirtinimai ir kiti būtiniausi priedai Prie šios stogo dangos rekomenduojame įsigyti lietaus nuvedimo sistemą STRUGA www stogocerpes lt Telefonas:*** Darbo laikas 9 – 18val I – V info@stogocerpes lt Stogų dangos Čerpės BENDERS Brilliant blizgios pigiai Statyba remontas / Statybinės medžiagos / Parduoda ID54206687 54206687