Visi skelbimai
Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams

Asmenims Statybos, remonto prekės ir paslaugos skelbimai Vilniuje (52)

Rūšiuoti
Ašmenys
3 €
Mūro darbai
Profesionalių mūrininkų brigada atlieka mūro darbus privatiems asmenims Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID64450965 64450965
Vilnius
3 asmenų brigada betonuotojų ieško darbo privačiai Betonuojam pamatus atramines sienas rostverkus Išsamesnė info tel 868357030 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66375619 66375619
Visi griovimo ardymo bei demontavimo darbai butuose namuos nuo plytelių numušimo iki pastatų griovimo tvarkome sklypus Susidariusių statybinių atliekų išvežimas Mūsų atliekami darbai: - Namų pastatų pamatų pašiūrių griovimas bei išvežimas - Betoninių medinių grindų ardymas - Įvairių tipų sienų (mūrinių betoninių medinių) griovimas - Tualeto kapsulių pertvarų griovimas - Plytelių tapetų seno tinko demontavimas - Sienų pjovimas angų platinimas langams durims - Buto/namo paruošimas kapitaliniam remontui - Elektros bei santechnikos kanalų išdaužymas - Aplinkos pastatų tvarkymas sklypų valymas - Stogų ardymas šiferio išvežimas utilizacijai - Metalinių betoninių ar medinių tvorų ardymas - Pamatų bei betoninių polių ardymas Susidariusias šiukšles palankiomis kainomis išvežame į savartyną Mūsų klientai tiek fiziniai tiek juridiniai asmenys Išrašome sąskaitas Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID64488245 64488245
Vilnius
Plytelių klijavimas, dažymo darbai, įvairių tipų grindų klojimas
Atlieku vidaus apdailos darbus: plytelių klijavimas dažymo darbai įvairių tipų grindų klojimas Pirmenybė teikiama patalpoms kuriose nėra pastoviai gyvenančių ir dirbančių asmenų +370 606-18259 Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID58118324 58118324
Vidaus darbai (apdaila, santechnika, elektra, šildymas ir kt.)
Atliekame visus vidaus ir išorės apdailos darbus Atliekame namų butų administracinių ir kitos paskirties patalpų pilną arba kosmetinį remontą Mūsų komandoje dirba profesionalūs staliai apdailos meistrai santechnikai elektrikai sertifikuoti dujų montuotojai ir dujų katilų montavimo/remonto meistrai Mes galime savo jėgomis sumontuoti garantiškai aptarnauti ir taisyti daugumos pagrindinių gamintojų vanduo-oras ir oras-oras šilumos siurblius "Remonto dizainas" vienija 11 bendrovių ir pagal individualiais veiklos pažymas dirbančių asmenų turinčių vieningą kordinatorių Informacija tel : +37060075845 Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID65008389 65008389
Vilnius
Sienų ir lubų dekoravimas. Venecijos tinkas
esame pasiruošę pasidalinti savo patirtimi ir atlikti dažymo dekoravimo darbus tiek pavieniam asmenim tiek viešbučiam restoranam parduotuvėm ofisam pageidaujant atskirų dekoravimo detalių Šis dažymo būdas sukuria marmuro efektą siena tampa švelni ir netepli laikosi ilgai neblunka ir nesitepa dažniausiai šis dažymo būdas sutinkamas europoje atliekant vonios dekoravimą kambario sienų netgi lubų puikus pasirinkimas dažant restoranų ar viešbučių sienas ar atskiras detales maloniai kviečiame apsilankyti mūsų studijoje brolių g 4 vilnius studijoje jus supažindinsime su mūsų siūlomomis dekoravimo technikomis ir pavyzdžiais vizitą iš anksto suderinkite telefonu +370 687 55537 daugiau info: www margaspasaulis lt mob +370 687 55537 +370 687 55538 ottocento antico velluto raffaello madreperlato raffaello decor stucco travertino romano coccio antico coccio cemento klondike klondike light arteco 7 metal valsetin rococo sabulador sabula meteore 8 travertino romano design Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID52445468 52445468
Apdaila Ir Remontas
Du apdailininkai atlieka gipskartono montavimą glaistimą dažymą tapetavimą laminato klojimą Yra didelė patirtis Kokybę ir sažiningumą garantuojame PRIEINAMOS KAINOS Pirmenybė teikiama patalpoms kuriose nėra pastoviai gyvenančių ir dirbančių asmenų +370 60948945 Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID57524578 57524578
Santechnikai Vilniuje
Atliekame visus vidaus santechnikos šildymo sistemų montavimo-eksplotavimo ir dujų darbus Aptarnaujame pavienius fizinius asmenys ir įmones Tel : 8-606-10899 Santechnika Šildymas Vandentiekis Statyba remontas / Inžinerinės sistemos / Paslaugos ID65016419 65016419
Dujų vamzdžių tiesimas, keitimas ir kiti dujų darbai, pajungiame ir keičiame dujų prietaisus.
Dujų vamzdžių tiesimas keitimas ir kiti dujų darbai pajungiame ir keičiame dujų prietaisus Dirbame su įmonėmis ir su privačiais asmenimis Santechnika Šildymas Statyba remontas / Inžinerinės sistemos / Paslaugos ID64031041 64031041
Dujų , elektros ir santechnikos darbai Vilniuje
Atlieku visus dujų santechnikos ir elektros darbus Vilniaus mieste Aptarnauju tiek fizinius tiek juridinius asmenys Avariniai darbai prietaisų perkėlimas ir pajungimas prietaisų remontas ir paleidimas +370 60948945 Elektra Santechnika Šildymas Vėdinimas Statyba remontas / Inžinerinės sistemos / Paslaugos ID57436056 57436056
Irankių nuoma
1 €
Šaliname ir išvežame: kelmus,šakas,lapus,sniega. BOBCAT,krovininio transporto nuoma
Šaliname ir NEMOKAMAI IŠVEŽAME: storas šakas medžių kamienus esant ne mažiau 3 m3; Šaliname ir išvežame kelmus lapus; Valome ir išvežame sniegą; Išvežame grunta; BOBCAT krovininio transporto NUOMA Dirbame ir per išeigines išrašome sąskaitą utilizavimo popierius Dirbame kaip su juridiniais taip ir su fiziniais asmenimis www griovejai eu 862623636 Statyba remontas / Aplinkos tvarkymas / Paslaugos ID52723576 52723576 cid228626
Regztas tinklas tvorai
Regztas tinklas klasikinis pasirinkimas norint aptverti sodybą sodą ar kitą teritoriją kur reikalinga apsauga nuo mažų graužikų ir nepageidaujamų asmenų taip pat išlaikant gerą estetiką Regzto tinklo langeliai yra maži todėl pro ją nepralys ir jūsų augintiniai Regzta tvora pagaminta pinant metalinę cinkuotą vielą todėl ji yra lengvai montuojama Metalo gaminiai žaliava regztas tinklas tvorai Statyba remontas / Statybinės medžiagos / Parduoda ID60491401 60491401
Regztas vielos tinklas
Regztas tinklas klasikinis pasirinkimas norint aptverti sodybą sodą ar kitą teritoriją kur reikalinga apsauga nuo mažų graužikų ir nepageidaujamų asmenų taip pat išlaikant gerą estetiką Regzto tinklo langeliai yra maži todėl pro ją nepralys ir jūsų augintiniai Regzta tvora pagaminta pinant metalinę cinkuotą vielą todėl ji yra lengvai montuojama Metalo gaminiai žaliava Regztas vielos tinklas Statyba remontas / Statybinės medžiagos / Parduoda ID60364937 60364937
Statybvietės paruošimo darbai, griovimas, kasimas
Ruošiame apleistus sklypus statyboms: Iškertame nepageidaujama augaliją: medžius krūmus žolę NEMOKAMAI Įšvežame šakas kamienus (skersmuo plongalyje - nuo 10 cm) bei kitų kirtimo atliekų išvežimas Iškasame ir išvežame kelmus Griauname senus pastatus Surenkame šiukšles Suformuojame privažiavimą į sklypą Lyginame sklypus Dirbame greitai kokybiškai Teikiame paslaugas kaip fiziniams taip ir juridiniams asmenims įšrašome sąskaitą www griovejai eu Telefono numeris pasiteiravimui: +370 6262 3636 Statyba remontas / Aplinkos tvarkymas / Paslaugos ID54095001 54095001 cid228626
Dirbtinės žolės (vejos) klojimas
Klojame dirbtinę žolę (veją) Parduodame įvairius lauko baldai: Supynės Pavėsinės Stalai Smėlio dėžės ir tt Galime pagaminti įvairių išmatavimų pagal poreikį Aptarnaujame darželius ir individualius asmenis Taip pat gaminame ir įrengiame medinius takelius Vežame naują patikrintą ir sertifikuotą smėlį išvežame seną Galime atvežti viršutinį žemės sluoksnį žvyrą Išvežame šiukšles lapus medžių šakas ir kitas atliekas Atliekame aplinkos tvarkymo darbus sėjame žolytę rauname kelmus Susidomėjus skambinti: 861240856 Statyba remontas / Aplinkos tvarkymas / Paslaugos ID53114869 53114869 cid228626
Atliekų išvežimas Vilniuje - GERA KAINA
Išvežame statybines griovimo atliekas šiukšles Vilniuje ir Vilniaus raj Statybinių atliekų vežimas Išvežame šiukšles statybines griovimo atliekas UAB "Statybų taksi" nuomoja konteinerius išveža statybines ir griovimo atliekas Siūlome 5 m3 8 m3 iki 10 m3 konteinerius kuriuos pastatome kliento pageidaujamoje vietoje Paslaugas teikiame Vilniaus mieste ir rajone privatiems asmenims ir įmonėms Atliekų išvežimo kaina priklauso nuo atliekų sudėties ir pervežimo atstumo Statyba remontas / Aplinkos tvarkymas / Paslaugos ID53286632 53286632
Statybvietės paruošimo darbai, griovimas, kasimas
Visą žiemą ir kovo mėnesį atliekame pilną pastato griovimą UŽ PUSE KAINOS!!!>>>>>>>>> +370 6262 3636 www griovejai eu PROFESIONALIAI FORMUOJAME: PRIVAŽIAVIMUS KELIUS AIKŠTELES; VEŽAME SMULKINTA BEI KARJERINĘ SKALDĄ SMĖLĮ GRUNTĄ ŽVIRGŽDĄ JUODŽEMĮ; Mūsų transportas gali vežti: *m*; *m* *m* *m* BOBCAT BEI KITOS TECHNIKOS NUOMA Šaliname ir išvežame kelmus šakas Sniego valymas išvežimas Griovimo darbai griovimo bei kitų statybos atliekų išvežimas Dirbame be išeiginių išrašomę saskaitą dirbame su fiziniais bei juridiniais asmenim 868668780 arba 862623636 Statyba remontas / Aplinkos tvarkymas / Paslaugos ID52722208 52722208 cid228626
Mediena
3.50 €
ILGALAIKĖ KONTEINERIŲ NUOMA
2 €
Elektros ir Smart Home instaliacijos darbai
Elektros montavimo ir išmaniojo namo (smart home) sistemų diegimo darbai Vykdome vidaus statinio elektros: * projektavimo; * instaliavimo – montavimo; * išmaniojo namo (smart home) diegimą; * atliktų darbų pridavima VERT inspekcijai Paslaugas atliekame nuo Įvadinio Apskaitos Skydo į namo buto patalpų pusę Objekto paskirtis gali būti: gyvenamas namas butas patalpa ar kt Gal norite įsirengti prestižiškai ir moderniai seną butą namą ofisą? Jūsų pageidavimu galime pritaikyti Jūsų seną elektros instaliaciją įdiegdami inovatyvius išmaniojo namo (smart home) sprendimus Darbus vykdo atestuoti ir daugiametę patirtį turintys asmenys Dirbame Vilniaus mieste +37066603456 Elektra Statyba remontas / Inžinerinės sistemos / Paslaugos ID66428807 66428807
Statybinių konteinerių pardavimas
1 €
Ilgalaikė statybinių konteinerių nuoma
2 €
Statybinių konteinerių ilgalaikė ir trumpalaikė nuoma
NUOMOJAME statybinius konteinerius ilgalaikei ir trumpalaikei nuomai visoje Lietuvoje Galite statybinius konteinerius pasiimti patys iš mūsų bazės Vilniuje arba galime ir mes pristatyti Jūsų nurodytu adresu Statybiniai konteineriai skirti statybinėms ir buitinėms atliekoms mesti birių statybinių medžiagų saugojimui pervežimui ar kitam transportavimui Nuomojame 5m3 6m3 7m3 8m3 talpos statybinius konteinerius Kartu galime išnuomoti ir tentą kurio pagalba galėsite uždengti konteinerį Konteinerių turime didelį kiekį Visų konteinerių būklė yra gera Konteinerius nuomojame fiziniams bei juridiniams asmenims Kainos priklauso nuo: konteinerio talpos; konteinerių kiekio; nuomos termino; Turite papildomų klausimų ar reikia konsultacijos? Laukiame Jūsų skambučių 868482555 arba info@griovimodarbaivilniuje lt Mūsų teikiamos paslaugos: statybinių konteinerių ilgalaikė nuoma statybinių konteinerių trumpalaikė nuoma statybinių konteinerių nuoma statybinių konteinerių nuoma statybinėms medžiagoms statybinių konteinerių nuoma birių medžiagų transportavimui statybinių konteineirų nuoma Vilniuje statybinių konteinerių nuoma Vilniaus rajone statybinių konteinerių nuoma visoje Lietuvoje Statyba remontas / Aplinkos tvarkymas / Paslaugos ID65101369 65101369