Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams
Paslaugos tipas
Ieškoti
Tik su nuotraukomis
Medienos

Medienos Siūlo, atlieka statybos darbus skelbimai (65)

Rūšiuoti
Rąstinių namų statyba pagal Kanadietišką technologiją.
  • Skelbimai su žvaigždutėmis rodomi skelbimų sąrašo viršuje.
  • 1 žvaigždutė 1 dienai kainuoja 0.75€
  • Žvaigždutes galite užsisakyti prisijungę prie Alio.lt ir pasirinkę Mano skelbimai > Reklamuoti.
Statome medinius namus iš laukinio rąsto pagal kanadietišką technologiją Kanadietiška "spyna" neleidžia naudoti rąstų plonesnių nei 28-30 cm diametro Namo pastatyto iš tokio storio rąstų nebereikia šiltinti nei iš išorės nei iš vidaus! Visi medienos apdorojimo darbai atliekami tik rankiniu būdu! Gamybai naudojame tik medieną iš aukštutinių Karpatų kalnų rajonų Tokia mediena didesnę savo "gyvenimo" dalį auga minusinėje temperatūroje Ji yra kietesnė ir tvirtesnė jos metų rievės yra tankesnės Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID56396388 56396388
Įvairūs darbai su mediena
Įvairūs darbai su mediena Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID61373605 61373605
Vilniaus r. sav.
Kokybiškų degintos medienos terasų gamyba
Kokybiškų degintos medienos terasų gamyba pagal kliento išmatavimus Nemokama pirminė konsultacija su medžiagų pavyzdžiais Polių gręžimas ir betonavimas Kokybiškas ir greitas montavimas Esant poreikiui LED apšvietimo aplink terasą įrengimas Garantija atliktiems darbams Atliktas darbas: Degintos medienos terasa 8 5x3 5m Spalva: Natural Ieškote kokybiškos terasos sandėliuko ir stoginės gamintojo? Kreipkitės: Tel nr : 863788990 El p info@edv lt www edv lt Dirbame ir savaitgaliais Dirbame visoje Lietuvoje #terasa #kokybė #terasaprienamo #laukoterasos #laukoterasosmontavimas #degintamediena #degintamedienaterasai #kokybiskosterasos #terasagamyba #degintamedienakaunas #kokybiskosterasos #sandeliukaigamyba #medineterasa Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65575715 65575715
Vilnius
Pirtys! Pavėsinės! Terasos! Statybinė mediena!
Gaminame pirtis terasas pavėsines Prekiaujame statybine mediena Užsakome aliuminio profilio langus Daugiau informacijos rasite fb Profilyje "Pirtys ir ne tik" arba telefonu 865645010 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID61322245 61322245
Tauragės r. sav.
Taip pat atliekame: Betonavimo darbai ( ir paruošiamieji darbai) Terasų montavimo darbai Grindų dangų klojimas ( ir paruošiamieji darbai) Laiptų montavimo darbai (ir paruošiamieji darbai) Stogų dengimo darbai (ir paruošiamieji darbai) Langų ir durų montavimo darbai Sienų ir lubų apdailų montavimas Ir kt Darbai atliekami Kaune ir kituose Lietuvos miestuose Kontaktinis telefono numeris 860123212 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66080831 66080831
Lauko baldų gamyba
Gaminame lauko tualetus ir rukyklas Matmenys: pagal užsakovą Kainos iki 400e kaina skiriasi ko užsakovas nori Galimas pristatymas Teirautis numeriu 860229065 PJAUNAME STATYBINĖ MEDIENA GAMINAME MEDIENOS DIRBINIUS STALAI DURYS Langai su paketų Galime išrašyti sąskaitos faktūra Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID64133401 64133401
Zarasų r. sav.
Gaminame karkasinius/skydinius namus
Svajojate apie jaukius namus sodyboje sode o gal ir miško sklype Galime jums pagaminti namus pagal jūsų projektą Visi mūsų gaminami namai yra individualūs todėl galite parinkti norimus fasado apdailos detales Visos naudojamos medžiagos yra kokybiškos mediena kalibruota C24 vidaus ir išorės dangų didelis pasirinkimas nuo klasikiniu dailylenčių degintos medienos Jai sudominome kreipkitės padėsime įgyvendinti jūsų išsvajotus namus Karkasiniai namai Sodo nameliai Pirtys Modulinius ofisus Garažus Sandėliukus www timberhouse lt info@timberhouse lt +37065045525 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66572289 66572289
Klaipėda
Mobilaus gaterio paslaugos
Mobiliu gateriu pjauname mediena Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66453375 66453375
Plungės r. sav.
Pavėsinių, vaikų žaidimo aikštelių ir voljerų gamyba
Siūlome Jums tik tvirtus ilgaamžius vienetinius originalius ąžuolinius baldus pavėsines lauko terasas voljerus malkines šulinių apdailas o Jūsų vaikams supynes - smėlio dėžes bei karstykles Jūsų namo ar sodybos kiemą ne tik papuošime unikaliais gaminiais bet suteiksime jaukumo ir patogumo Jūsų ir Jūsų vaikų poilsiui Visi gaminiai yra impregnuojami Impregnantas giliai įsigeria į medžio struktūrą apsaugodamas jį nuo vandens pelėsių ir grybų Pjauname ir parduodame įvairią statybinę medieną Taip pat parduodame įvairią džiovintą medieną ( ąžuolą uosį pušį ) įvairiems gaminiams Mes įgyvendinsime visus Jūsų pageidavimus prisitaikysime prie aplinkybių ir pateiksime lanksčias kainas Tel 8-699 13600 8-686 57664 Panevėžys www pavesiniumeistrai lt Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID59563101 59563101
Panevėžys
Juostiniu gateriu pjauname mediena kliantu namuose reikalingas trifazio ivadas arba pjauname benzininiu Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66425377 66425377
Lazdijų r. sav.
Karkasinė pirtis, Sauna
Karkasinė pirtis 3 5x6m Pilnai įrengtas vidus Išorė degintos medienos apdaila Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65074553 65074553
Medžio darbai
Gaminam pagal užsakymą gaminius iš Medžio pirtis sandeliukus Pavėsines malkinės supynes vasarnamius šuniukų budas šulinių apdailos ir visą ką galima padaryt iš statybinės medienos Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65025343 65025343
fasadai Vilniaus rajonas
Apšildome ir apkalame fasadus montuojame palanges bei kitas skardas lietaus nuvedimo sistemą Galime pasiūlyti medieną dalilentes skardos lankstinius tvirtinimo elementus stogus kaminus plėvelę bei kitas statybines medžiagas Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID53032659 53032659 cid228575
Širvintų r. sav.
Statybos darbai vilnius
montuojame gipso kartoną plastikines ir medines dailylintes atliekame įvairius darbus su mediena šiltinimo darbus balkonų apdaila dedame grindis klojame laminatą bei linoleumą langų ir durų apdaila o taip pat atliekame smulkius darbus ir t t Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID62960659 62960659
STATYBOS DARBAI TRAKAI
montuojame gipso kartoną plastikines ir medines dailylintes atliekame įvairius darbus su mediena šiltinimo darbus balkonų apdaila dedame grindis klojame laminatą bei linoleumą langų ir durų apdaila o taip pat atliekame smulkius darbus ir t t Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID62101999 62101999
Trakų r. sav.
statybos darbai Vilniaus rajonas
Namų statyba fasadų šiltinimas apkalimas lentutėm pamatai stogai segmentinės tvoros langai durys apdaila Dirbame su savo ar užsakovo medžiagomis! Prekyba: Stogais skardos lankstiniai mediena tvirtinimo elementai ir visos kitos statybinės medžiagos Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID52311955 52311955 cid228672
VISI DARBAI PIGIAU- VILNIUS
montuojame gipso kartoną plastikines ir medines dailylintes butų remontus Atliekame įvairius darbus su mediena šiltinimo darbus balkonų apdaila dedame grindis klojame laminatą bei linoleumą langų ir durų apdaila o taip pat atliekame smulkius darbus ir t t Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID60508795 60508795
Pontoninių Lieptų Gamyba
UAB "AV Projects" - Jūsų Partneris Pontoninių Lieptų Gamyboje Montavime ir Projektavime! Esame patikima ir patyrusi įmonė specializuojanti modernių terasų medžiagų lieptų prieplaukų ir įvairių medinių lauko statinių kūrimu Taip pat mes užsiimame terasos medžiagų didmenine ir mažmenine prekyba lauko fasado WPC dailylentėmis WPC tvorų medžiagomis reguliuojamomis grindų kojelėmis ir kitomis medžiagomis Apie Mus: UAB "AV Projects" įkurtas 2009 metais ir atlikome tūkstančiais įvairių projektų tapome patyrusi ir patikima profesionali terasų medžiagų bei statybos paslaugų tiekėja Mūsų Paslaugos: Terasų Projektavimas ir Montavimas: Profesionalus terasų dizainas naudojant aukštos kokybės WPC medieną ir tvirtinimo detales Tvarios ir ilgaamžiškos terasos atitinkančios jūsų poreikius ir biudžetą Lieptų Prieplaukų Įrengimas: Tvirtos ir patikimos prieplaukos ir lieptai poilsiui ar vandens transportui Laiptų Gamyba ir Montavimas: Individualūs laiptai iš įvairių medienos rūšių pritaikyti jūsų namo ar terasos stiliaus Miško Takų Įrengimas: Patogūs ir tvirti miško takai leisiantys jums lengvai ir saugiai tyrinėti gamtą Medžiagų Pardavimas: Platus terasos medžiagų asortimentas - reguliuojamos atramos pjedestalai plytelėms aliuminio WPC ir medinės sijos tvirtinimo elementai lipnios juostos tvirtinimo sistemos ir medvarščiai įsukami terasų pamatai Lieptų Medžiagos: Pontonai impregnuota mediena betoniniai inkarai grandinės bujai knechtai plaustai katamaranai kopetėlės jungtys ir kt Bendradarbiaukime! Visada ieškome bendradarbiavimo su terasistais ir prekybininkais norinčiais prekiauti mūsų medžiagomis Jei turite klausimų ar norite susitarti dėl konsultacijos skambinkite telefonu Mes esame čia kad padėtume jums kurti išskirtinę patvarią ir estetišką aplinką! Kontaktai: Telefonas: 8 606 09 289 El paštas: kaunas@avprojects lt Svetainė: www avprojects lt Sukurkite savo Lietą su UAB "AV Projects"! Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66282435 66282435
Karkasinė pirtis
Pirtis net 6 metrų ilgio!!! Saunoje Led apšvietimas po gultais! 30 ltr vandens bakelis ant krosnelės! "Paturbinti" gultai! Prieš pirtyje patogus staliukas! Suoliukai-daiktadėžės! Išorės apdaila degintos medienos! Galimas šviesesnis ar tamsesnis variantas! NURODYTA KAINA BE PVM BEI PRISTATYMO IŠLAIDŲ Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66445933 66445933
Statyba Ukmerge
Nebrangiai ir kokybiškai darome tokius darbus: sukame gipsokartoną vidaus ir lauko dailylentes apšildome montuojame grindis ir laminatą parketlentes atliekame darbus su medieną dažome įvairius paviršius (lauke ir viduje) langų ir durų apdailą pakalimą saidingą (plastikines dailylentes) tvorų montavimas ir kitus darbus Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID64011935 64011935
Ukmergės r. sav.
STATYBOS DARBAI IGNALINA
montuojame gipso kartoną plastikines ir medines dailylintes Atliekame įvairius darbus su mediena šiltinimo darbus balkonų apdaila dedame grindis klojame laminatą bei linoleumą langų ir durų apdaila o taip pat atliekame smulkius darbus ir t t Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID61328597 61328597
Utenos r. sav.
Statybos darbai
montuojame gipso kartoną plastikines ir medines dailylintes Atliekame įvairius darbus su mediena šiltinimo darbus balkonų apdaila dedame grindis klojame laminatą bei linoleumą langų ir durų apdaila o taip pat atliekame smulkius darbus ir t t Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID62942189 62942189
Statybiniai darbai
Mes montuojame gipso kartoną plastikines ir medines dailylintes darome pakalimą Atliekame įvairius darbus su mediena šiltinimo darbus balkonų apdaila dedame grindis klojame laminatą bei linoleumą langų ir durų apdaila o taip pat atliekame smulkius darbus ir t t Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID61328605 61328605
Elektrėnų sav.
Statybos darbai Moletai
Nebrangiai ir kokybiškai darome tokius darbus: sukame gipsokartoną vidaus ir lauko dailylentes apšildome montuojame grindis ir laminatą parketlentes atliekame darbus su medieną dažome įvairius paviršius (lauke ir viduje) langų ir durų apdailą pakalimą saidingą (plastikines dailylentes) tvorų montavimas ir kitus darbus tel 867718796 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID63902691 63902691
Molėtų r. sav.
Stogu dengimas, Apskardinimo darbai. Stogdengiai
Atliekame visus stogo darbus pradedant gegnių statymu ir baigiant apšiltinimu pastogių pakalimu dailylentėmis kamino apskardinimu lietaus vandens nuvedimo sistemų montavimu atliekame ir yvairius skardinimo darbus Pasiūlysime medieną konstrukcijai bei stogo dangą geresnėmis kainomis Tel:864826612 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID54056251 54056251
NEPRAŽIOPSOKITE NAUJŲ SKELBIMŲ!
Medienos Siūlo, atlieka statybos darbus skelbimai