Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams

Statom Statybos, remonto prekės ir paslaugos skelbimai (204)

Rūšiuoti
Rąstinių namų statyba pagal Kanadietišką technologiją.
  • Skelbimai su žvaigždutėmis rodomi skelbimų sąrašo viršuje.
  • 1 žvaigždutė 1 dienai kainuoja 0.75€
  • Žvaigždutes galite užsisakyti prisijungę prie Alio.lt ir pasirinkę Mano skelbimai > Reklamuoti.
Statome medinius namus iš laukinio rąsto pagal kanadietišką technologiją Kanadietiška "spyna" neleidžia naudoti rąstų plonesnių nei 28-30 cm diametro Namo pastatyto iš tokio storio rąstų nebereikia šiltinti nei iš išorės nei iš vidaus! Visi medienos apdorojimo darbai atliekami tik rankiniu būdu! Gamybai naudojame tik medieną iš aukštutinių Karpatų kalnų rajonų Tokia mediena didesnę savo "gyvenimo" dalį auga minusinėje temperatūroje Ji yra kietesnė ir tvirtesnė jos metų rievės yra tankesnės Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID56396388 56396388
Vilnius
STATOME NAMUS 1m2 NUO  700eur.
STATOME A ++ KLASĖS GYVENAMUOSIUS NAMUS NUO DOKUMENTU TVARKYMO IKI PILNOS APDAILOS 1m2 KAINA NUO 700 DALINĖ APDAILA NUO 1200 eur PILNA APDAILA TVARKOME DOKUMENTUS PROJEKTUOJAME STATINIUS BETONUOJAME MŪRO DARBAI STOGŲ MONTAVIMO DARBAI FASADŲ ŠILTINIMO DARBAI KLINKERIO MŪRO KLINKERIO KLIJAVIMO DARBAI GRIOVIMO DARBAI SIENŲ TINKAVIMO DARBAI GRINDŲ BETONAVIMO DARBAI PRAMONINIŲ GRINDU BETONAVIMO DARBAI GREITAI TVARKOME VISUS REIKALINGUS DOKUMENTUS STATYBOS LEIDIMUI GAUTI SU SAVO MEDZIAGOMIS 1M2 KAINA NUO 450eur Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID14336483 14336483
Statome rąsstinius namus ir pirtis
Gaminame ir statome rąsstinius namus ir pirtis tašo storis gali būti : 140;160;180; 200 mm Karkasinių namų surinkimas Senų stogu keitimas nauju montavimas lentpjūvės paslaugos Parduodame statybine mediena informacija telefonu 860531602 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65496645 65496645
Ignalinos r. sav.
Atliekame pastatu remonto darbus,statome naujus.
statome karkasinius namus garazus terasas juos irengiame taipat remontuolame senus pastatus darome drenaza statome valymo irengimus santexnikos darbai Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66078689 66078689
Kaišiadorių r. sav.
Projektuojam Gaminam Statom Angaras Angarai
Projektavimas Statybos leidimai Gamyba Statyba Angaras angarai sandėlys sandeliai servisai dirbtuvės gamybinės patalpos Projektuojame ir statome gamybinius prekybinius ir sandėliavimo statinius - Paruošiame projektą gauname statybos leidimą - Gaminame konstrukcijas sandėliavimo gamybos ir prekybos paskirties pastatams - Atliekame statybos montavimo darbus Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65130289 65130289
Statau krosnis
Vilniaus r. sav.
3 000 €
Mes statome unikalias, aukštos kokybės lauko pavėsines
Sveiki dirbame visoje Lietuvoje pristatymas į jūsų kiemą nieko nekainuos svajonė į jūsų namus pati neateina leiskite pasirūpinti Profesionalių statybininkų grupė "azuolopastoge": Karkasinių namų terasų pirčių namų sodo namelių statyba Taip pat dengiame naujus bei keičiame senus stogus Kiti statybos darbai Ilgametė darbo patirtis Transporto paslaugos Tel 861414028 Nuostabiausias vaizdas kokį saulėtą rytą galite išvysti – sutvarkyta namų aplinka kurioje malonu poilsiauti išgerti rytinės kavos pasikviesti artimuosius maloniai praleisti laiką Tel+37061414028 Pristatymas į namus Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID54934863 54934863
Klaipėda
Statom namus, remontuojam butus pilnas servisas iki pridavimo
Ivairaus profilio statybos bei remonto darbai nuo statybos projekto iki pridavimo Patikekit savo problemas mums Ilgalaike patirtis darni atestuotu darbininku brigada Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID62478337 62478337
Vilnius
Greitai ir pigiai statome namus iš jūrinių konteinerių
Greitai ir pigiai statome namus iš jūrinių konteinerių Atliekame visus inžinierinius darbus ir vidaus-išorės apdailos darbus Tai labai pigu komfortiška ir greita turėti savo būstą Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID66243047 66243047
Remontuoju ir statau krosnis, duonkepius, židinius. Įrenginėju pirtis, tinkuoju moliu.
statau ir remontuoju krosnis duonkepius židinius konsultuoju tinkuoju moliu įrenginėju pirtis Šiuo verslu užsiimu jau 16 metų todėl turiu daug patirties darbą atlieku sąžiningai ir kokybiškai dirbu beveik visoje Lietuvone Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID55829945 55829945
Klaipėda
Tauragės r. sav.
60 €
Tvoros tinklas,vartai,stulpeliai
Elektrėnų sav.
1 €
Gelžbetoninės kolonos, sijos, rygeliai, padai
Kaunas
Kauno r. sav.
10 €
Statybiniai blokeliai POROTHERM Wienerberger
Siūlome komplektuoti statybines medžiagas Statybiniai blokeliai POROTHERM Wienerberger Porotherm sistemoje vidaus laikančiąsias sienas galima sumūryti iš trijų storių tuščiavidurių blokelių: 30 25 ir 18 8 cm Jie yra gaminami dviejų atsparumo klasių: 10 ir 15 MPa Tai suteikia galimybę optimaliai projektuoti sienas Darant pertvaras esant padidintiems izoliaciniams akustiniams reikalavimams galima naudoti Porotherm 25 AKU Porotherm 25/30 AKU tuščiavidurius blokelius bei asortimento naujieną – Porotherm 25/37 5 AKU – tuščiavidurius keraminius blokelius taip pat skirtus statyti tylias ir šiltas vienasluoksnes vidaus sienas Apdailinės plytos Klinkerio plytos Klinkerio plytelės Grindinio trinkelės Fasado apdaila (dekoratyvinis tinkas) UAB ARPEKAS Justiniškių g 8 Vilnius Tel: 8 620 17031 Plytos blokeliai betono gaminiai Statybiniai blokeliai POROTHERM Wienerberger Statyba remontas / Statybinės medžiagos / Parduoda ID54231867 54231867
VĖJOS BORTELIAI / PALISADAS /VĖJOS BORTAS
Šalčininkų r. sav.
0.95 €
Juosta segmentinei tvorai
Kaunas
17 €
Stiklo pluosto armatura (gamintojas)
Klaipėdos r. sav.
30 €
Porotherm keraminiai blokai
Porotherm keraminiai blokai Parduodame Wienerberger Porotherm sieninius ir pertvarų blokelius Pristatome nemokamai visoje Lietuvoje pilnomis mašinomis POROTHERM PTH 11 5 P+S - 498 x 115 x 238 POROTHERM PTH 18 8 P+S - 498 x 188 x 238 POROTHERM PTH 25 P+S - 373 x 250 x 238 POROTHERM PTH 25/37 5 AKU - 373 x 250 x 238 POROTHERM PTH 30 P+S - 248 x 300 x 238 POROTHERM PTH 38 P+S - 248 x 380 x 238 POROTHERM PTH 44 P+S - 248 x 440 x 238 ****************************************************** Pertvaroms išorinėms ir laikančiosioms sienoms Iš siaurų tuščiavidurių blokų Porotherm galima mūryti tiek vidines pertvaras tiek išorines sienas sudarančias išorinį daugiasluoksnio mūro sluoksnį Jie gali būti naudojami kaip klojiniai monolitiniam žiedui išlieti Nors iš šių blokelių išmūrytos sienos paprastai neatlieka laikančiosios konstrukcijos funkcijų blokeliai Porotherm yra itin atsparūs smūgiams Dideli šių blokų matmenys suteikia galimybę mūryti sienas itin greitai 1 m² sienos reikia aštuonių blokų ir tik apie trisdešimt minučių trunkančio darbo Keraminiai blokai Porotherm 25 AKU naudojami sienoms kurioms reikalinga itin aukšta garso izoliacija Tuščiaviduriai blokeliai „Porotherm“ gaminami iš geriausios kokybės molio Jų forma ir tuštymių išdėstymas suprojektuoti taip kad iš jų būtų galima statyti laikančiąsias daugiaaukščių pastatų sienas Tą patvirtina tyrimų rezultatai nuolat atliekami skirtingose laboratorijose Šiuolaikiški techniniai sprendimai ir gamybos įrenginiai taip pat griežta kokybės kontrolė garantuoja aukštą gaminių kokybę 18 8 25 ir 30 cm storio blokai naudojami laikančiųjų ar išorinių sienų reikalaujančių papildomo apšiltinimo statybai Išorinėms laikančiosioms sienoms be apšiltinimo 38 44 ir 50 cm dydžio blokai Porotherm naudojami išorinėms laikančiosioms pastatų sienoms statyti kur reikalingas žemesnis šilumos atsparumas arba rajonuose kur šilumos atsparumui keliami specifiniai reikalavimai Sienų statybai kai reikalingas minimalus apšiltinimas kompanija Wienerberger siūlo naudoti keraminį bloką Porotherm 50 P+W kurio šilumos koeficientas U yra lygus 0 29 W/m² K (sumūrijus ir aptinkavus blokus termoizoliaciniu skiediniu) Siena iš tokių blokų mūrijama itin sparčiai ir nesudėtingai kadangi ji sudaryta tik iš vieno iš abiejų pusių aptinkuoto bloko Naudojant tokią statybinę medžiagą patalpų viduje sukuriamas itin palankus mikroklimatas Tai tinkamiausias sprendimas individualių gyvenamųjų namų statybai Porotherm sąramos Sąramas Porotherm ir plytų mūrą paprasta derinti Dėl skirtingo medžiagų šilumos išsiplėtimo išvengiama paprastai atsirandančių įtrūkimų 23 8 cm aukščio sąramos gaminamos tokio pat aukščio kaip ir visi blokai Porotherm t y to paties modulio Angų perdengimui iki 1 5 m atraminė dalis turi būti ne mažesnė nei 12 5 cm didelėms angoms ne mažiau nei 25 cm Porotherm sąrama blokai statybines medziagos Sąramos Porotherm 11 5 - tai mūro elementai skirti perdengti durų ir langų angas skirtingo storio ir paskirties sienose PRIVALUMAI: universalumas nereikia papildomo mūro iš apačios lengvai montuojama galima papildomai apšiltinti išorinėse sienose galima naudoti su nestandartinio aukščio gaminiais priklausomai nuo mūro ant sąramos aukščio didėja laikomoji galia paprastas naudojimas Porotherm sistemoje Pristatymas nemokamas visoje Lietuvoje perkant pilnomis mašinomis ****************************************************** Kreipkitės telefonu rašykite el paštu ir sužinokite apie vykdomas akcijas ir nuolaidas Tel /fax 846342490 Mob tel +370 650 29914 +370 65029919 www presteja lt www benders-cerpes lt www kaminai-niko lt VISOS AKCIJOS: http://www presteja lt/akcijos htm Plytos blokeliai betono gaminiai Porotherm keraminiai blokai Statyba remontas / Statybinės medžiagos / Parduoda ID19741061 19741061
5 500
Statybinė konstrukcinė mediena iki 9,0m ilgio
260 €
vidaXL Stogo plokštės, 12vnt., rudos, 100x36cm, plienas
62 €
vidaXL Stogo plokštės, 12vnt., antracito, 100x36cm, plienas
58 €
NEPRAŽIOPSOKITE NAUJŲ SKELBIMŲ!
Statom Statybos, remonto prekės ir paslaugos skelbimai