Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams
Paslaugos tipas
Ieškoti
Tik su nuotraukomis
Statome

Statome Siūlo, atlieka statybos darbus skelbimai (80)

Rūšiuoti
Rąstinių namų statyba pagal Kanadietišką technologiją.
  • Skelbimai su žvaigždutėmis rodomi skelbimų sąrašo viršuje.
  • 1 žvaigždutė 1 dienai kainuoja 0.75€
  • Žvaigždutes galite užsisakyti prisijungę prie Alio.lt ir pasirinkę Mano skelbimai > Reklamuoti.
Statome medinius namus iš laukinio rąsto pagal kanadietišką technologiją Kanadietiška "spyna" neleidžia naudoti rąstų plonesnių nei 28-30 cm diametro Namo pastatyto iš tokio storio rąstų nebereikia šiltinti nei iš išorės nei iš vidaus! Visi medienos apdorojimo darbai atliekami tik rankiniu būdu! Gamybai naudojame tik medieną iš aukštutinių Karpatų kalnų rajonų Tokia mediena didesnę savo "gyvenimo" dalį auga minusinėje temperatūroje Ji yra kietesnė ir tvirtesnė jos metų rievės yra tankesnės Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID56396388 56396388
Vilnius
STATOME NAMUS 1m2 NUO  700eur.
STATOME A ++ KLASĖS GYVENAMUOSIUS NAMUS NUO DOKUMENTU TVARKYMO IKI PILNOS APDAILOS 1m2 KAINA NUO 700 DALINĖ APDAILA NUO 1200 eur PILNA APDAILA TVARKOME DOKUMENTUS PROJEKTUOJAME STATINIUS BETONUOJAME MŪRO DARBAI STOGŲ MONTAVIMO DARBAI FASADŲ ŠILTINIMO DARBAI KLINKERIO MŪRO KLINKERIO KLIJAVIMO DARBAI GRIOVIMO DARBAI SIENŲ TINKAVIMO DARBAI GRINDŲ BETONAVIMO DARBAI PRAMONINIŲ GRINDU BETONAVIMO DARBAI GREITAI TVARKOME VISUS REIKALINGUS DOKUMENTUS STATYBOS LEIDIMUI GAUTI SU SAVO MEDZIAGOMIS 1M2 KAINA NUO 450eur Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID14336483 14336483
Statome rąsstinius namus ir pirtis
Gaminame ir statome rąsstinius namus ir pirtis tašo storis gali būti : 140;160;180; 200 mm Karkasinių namų surinkimas Senų stogu keitimas nauju montavimas lentpjūvės paslaugos Parduodame statybine mediena informacija telefonu 860531602 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65496645 65496645
Ignalinos r. sav.
Atliekame pastatu remonto darbus,statome naujus.
statome karkasinius namus garazus terasas juos irengiame taipat remontuolame senus pastatus darome drenaza statome valymo irengimus santexnikos darbai Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66078689 66078689
Kaišiadorių r. sav.
Projektuojam Gaminam Statom Angaras Angarai
Projektavimas Statybos leidimai Gamyba Statyba Angaras angarai sandėlys sandeliai servisai dirbtuvės gamybinės patalpos Projektuojame ir statome gamybinius prekybinius ir sandėliavimo statinius - Paruošiame projektą gauname statybos leidimą - Gaminame konstrukcijas sandėliavimo gamybos ir prekybos paskirties pastatams - Atliekame statybos montavimo darbus Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65130289 65130289
Griaunam Susikraunam Išvežam Statome konteinerius
Griovimo darbai atliekų išvežimas konteinerių nuoma latakų nuoma Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66131703 66131703
Kaunas
Mes statome unikalias, aukštos kokybės lauko pavėsines
Sveiki dirbame visoje Lietuvoje pristatymas į jūsų kiemą nieko nekainuos svajonė į jūsų namus pati neateina leiskite pasirūpinti Profesionalių statybininkų grupė "azuolopastoge": Karkasinių namų terasų pirčių namų sodo namelių statyba Taip pat dengiame naujus bei keičiame senus stogus Kiti statybos darbai Ilgametė darbo patirtis Transporto paslaugos Tel 861414028 Nuostabiausias vaizdas kokį saulėtą rytą galite išvysti – sutvarkyta namų aplinka kurioje malonu poilsiauti išgerti rytinės kavos pasikviesti artimuosius maloniai praleisti laiką Tel+37061414028 Pristatymas į namus Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID54934863 54934863
Klaipėda
Statom namus, remontuojam butus pilnas servisas iki pridavimo
Ivairaus profilio statybos bei remonto darbai nuo statybos projekto iki pridavimo Patikekit savo problemas mums Ilgalaike patirtis darni atestuotu darbininku brigada Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID62478337 62478337
Vilnius
Krosnių židinių duonkepių statyba remontas, kaminu įrengimas remontas.
Statau židinius krosnis duonkepius(remontuoju jau pastatytus) taip pat statau įvairius lauko židinius bei lauko židinių kompleksus Remontuoju senus kaminus statau naujus kaminus Konsultuoju padedu su medžiagomis Dirbu visoje Lietuvoje Kadangi specializuojuosi tik šitoje srityje turiu sukaupęs ilga darbų patirtį ir galiu padėti priimti tik gerus sprendimus atsižvelgiant i Kliento norus bei galimybes Elp : krosnyseu@gmail com Tel : 8(603) 35 316 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65042773 65042773
Kaišiadorių r. sav.
Staliaus - dailidės darbai -  statyba
Atlieku staliaus- dailidės medžio darbus : įrengiu pirtis statau šiltinu karkasą kalu dailylentes statau pavėsines terasas ūkinius malkines Įstatau duris langus Kiti darbai Ilgametė patirtis Tel 8 60281694 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID54699181 54699181
Panevėžys
Stogu šiltinimas dengimas ir t,t
MAŽOMIS KA?NOMIS Dengiam šlaitinius stogus(šiferis skarda bituminės čerpės dažome medinius namus statom namus ir t t) Medžio skulptūros (Statome pirtis pavėsines ir t t) renovuojame senus stogus Tel-861414028 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID55798241 55798241
Klaipėda
Gyvenamųjų namų ir negivenamųjų namų karkasų sukalimas
Kalame statome surenkame karkasus pagal projektus schemas ir Jūsų pageidavimą Statome gyvenamus negyvenamus ir laikinos statybos namus Taikome nuolaidas Dėl informacijos skambinkite +37067422744 Skambučius priimu 08:00-17:00 valandos I-V Geros Jums Dienos Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID64996827 64996827
Klaipėdos r. sav.
Fasadas, fasado apdaila, fasado darbai, fasado šiltinimas, ventiliuojami fasadai
+37069805077 profstatyba lt@gmail com Kaunas Kauno apskritis www profstatyba lt • Statome įvairių tipų individualius gyvenamuosius namus: mūrinius karkasinius skydinius • Atliekame individualių gyvenamųjų namų rekonstrukciją • Galime įrengti įvairių tipų pamatus (polinius juostinius) • Mūro darbai • Įrengiame visų tipų stogus • Apšiltiname namus įrengiant šlapius arba ventiliuojamus fasadus • Atliekame vidaus elektros darbus • Tinkuojame sienas cementiniu kalkiniu tinku • Montuojame gipso kartoną (GKP) • Statome sodo namelius pastoges • Atliekame kitus statybos darbus Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65875395 65875395
Kaunas
Mūrininkai, mūro darbai, sienų mūrijimas
+37069805077 profstatyba lt@gmail com Kaunas Kauno apskritis www profstatyba lt • Statome įvairių tipų individualius gyvenamuosius namus: mūrinius karkasinius skydinius • Atliekame individualių gyvenamųjų namų rekonstrukciją • Galime įrengti įvairių tipų pamatus (polinius juostinius) • Mūro darbai • Įrengiame visų tipų stogus • Apšiltiname namus įrengiant šlapius arba ventiliuojamus fasadus • Atliekame vidaus elektros darbus • Tinkuojame sienas cementiniu kalkiniu tinku • Montuojame gipso kartoną (GKP) • Statome sodo namelius pastoges • Atliekame kitus statybos darbus Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID65875383 65875383
Rąstiniai namai
Statome rąstinius namus pirtis vasarnamius Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID57103702 57103702
Kupiškio r. sav.
Griovimas, siukslių išvežimas, lataku , konteineriu , bobcat nuoma
Griaunam statom isvezam nuomojam parduodam Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID62638677 62638677
PASTATYSIU JUMS NAMĄ !!!
STATOME NAMUS IKI RAKTO SANTECHNINIAI DARBAI TRINKELIŲ KLOJIMAS Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66155645 66155645
Pavėsinės. Malkinės. Verandos. Lieptai. Terasos.
Statome pavėsines malkines verandas lieptus terasas Visiems darbams suteikiame garantijas Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID53663497 53663497
Prienų r. sav.
Terasų pastoginių, įrengimas, stogų dengimas, prilydomų stogų dengimas,ir kiti darbai
Dengiame stogus prilydomų stogų danga statome terasas pastoginės sandelius Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66261741 66261741
Terasu ir pavesiniu statyba
Projektuoju ir statau lauko terasas pavėsines Daug dirbes Norvegijoje Rusijoje su individualiais projektais Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID55493985 55493985
Siūlymui dirbu daug ka siulykite susitarsime statyti griauti ardyti nešti irt t Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66148345 66148345
VISI MURO DARBAI
Statome namus tvoras mūrijame apdailą (klinkerį) Ilgametė darbo patirtis kokybę garantuojame dirbame legaliai Galite apžiūrėti atliktus darbus Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID52803845 52803845
Kauno r. sav.
Jaukių namų statymas
Jaukūs namai kiekvieno svajonė Mes galime išpildyti Jūsų svajonę Statome namus nuo pamatų iki stogo Priklausomai nuo Jūsų pageidavimo su įrengimu arba be Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66008173 66008173
Vilnius
Prieš statant garažo vartus reikalinga ištinkuoti apie 5-7 m2 ( penki-septyni kvadratiniai metrai) Dėl kainos susitarsime Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66551427 66551427
Stogo taisymo ir dengimo darbai
Taisau ir dengiu šlaitinius ir kitokio tipo stogus Atlieku smulkius stogo remonto darbus statau stoglangius skardinu kaminus montuoju lietvamzdžius 863610114 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID60284097 60284097
NEPRAŽIOPSOKITE NAUJŲ SKELBIMŲ!
Statome Siūlo, atlieka statybos darbus skelbimai