Įmonė| UAB Retiva <br /> Jeigu Jus įkvepia bendravimas su skirtingais žmonėmis, esate motyvuotas mokytis bei tapti savo srities specialistu – prisijunkite prie įmonės, kuri jau daugiau nei 30 metų sėkmingai teikia kontaktų centro paslaugas ir bendradarbiauja su žinomomis įmonėmis Lietuvoje. Šioje pozicijoje telefonu teiksite klientams informaciją, o prireikus – užklausas raštu perduosite užsakovui.Šioje darbo pozicijoje nebūtina patirtis, visko išmoksite darbo vietoje! Darbo pradžioje Jūsų lauks mokymai.Darbo grafikas - slenkantis, laiko intervale 8.00-21.00 val.
+370 66737097
Pažymėti
Dalintis
Pažymėti
Klientų aptarnavimo vadybininkas(-ė)
Atlyginimas: 1068 €
Vilnius
8 Peržiūrėjo
Darbo aprašymas
Jeigu Jus įkvepia bendravimas su skirtingais žmonėmis, esate motyvuotas mokytis bei tapti savo srities specialistu – prisijunkite prie įmonės, kuri jau daugiau nei 30 metų sėkmingai teikia kontaktų centro paslaugas ir bendradarbiauja su žinomomis įmonėmis Lietuvoje. Šioje pozicijoje telefonu teiksite klientams informaciją, o prireikus – užklausas raštu perduosite užsakovui.
Šioje darbo pozicijoje nebūtina patirtis, visko išmoksite darbo vietoje! Darbo pradžioje Jūsų lauks mokymai.
Darbo grafikas - slenkantis, laiko intervale 8.00-21.00 val.
Reikalavimai
Geras lietuvių kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
Geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
Rusų kalbos žinios - privalumas;
Gebėjimas įsiklausyti ir valdyti pokalbį;
Geros kompiuterinio raštingumo žinios bei imlumas dideliam informacijos kiekiui;
Motyvacija mokytis ir tobulėti.
Įmonė siūlo
Galimybė dirbti nuotoliniu būdu arba iš biuro Vilniuje, Kaune;
Pradiniai ir periodiniai mokymai kompetencijoms įgyti bei ugdyti;
Karjeros galimybės - atsiradus laisvoms pozicijoms, pirmenybė teikiama esamiems darbuotojams;
Draugiška darbo atmosfera jaunatviškoje, motyvuotoje komandoje;
Galimybė dalintis idėjomis ir jas kartu įgyvendinti.