Visi miestai
Visi miestai
Parduoda
└ Parduoda └ Kolekcionavimas └ Laisvalaikis └ Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams
Vilnius
10 000 €   Siūlyti kainą
Meno kūriniai (paveikslai, skulptūros) | Jono Čeponio apie 1970 metus nutapytas paveikslas ant medžio plaušo plokštės (aliejus), matmenys: 82x55 cm.Jonas Čeponis (1926–2003) yra vienas žymiausių lietuvių dailininkų modernistų, tapęs ryškaus, spalvingo kolorito dekoratyvius kūrinius. Jis puoselėjo arsininkų įtvirtintą individualią menininko raišką, modernizmo principais grįstą kompozicijos, spalvų, linijų ritmo ir formų įtaigą bei liaudies meno principų vienovę. J. Čeponio tapyboje dominuoja peizažo žanras, tačiau gimtojo kaimo apylinkių vaizdai, Vilniaus senamiesčio fragmentai ir panoramos nebuvo sentimentali jausmų išraiška, bet rėmėsi aiškia struktūra, akcentuota dramatiško juodo kontūro išraiška. Nepaisant ryškių spalvų skambesio ir dinamizmo, dailininko kompozicijos dvelkia vidine ramybe ir stojiška būties pajauta.šsami J. Čeponio tapybos retrospektyva išskaidoma į keletą svarbesnių temų ir idėjų: 1. Tyliojo modernizmo proceso dalyvis. Ankstyvojo laikotarpio ieškojimai. 2. Spalvingas žvilgsnis į gamtą. Vilniaus senamiesčio motyvai. 3. Romantiškas žvilgsnis. Jūra ir laivai. 4. Šventė kasdienybėje. Figūros ir veidai.J. Čeponio kūrybos palikimas pasklidęs po įvairiausias šalis, po pasaulio muziejų, galerijų, privačių kolekcininkų rinkinius. Jo darbų yra Lietuvos, Lenkijos, Rusijos, Bulgarijos, Latvijos, Prancūzijos dailės muziejuose, Kelno modernaus meno muziejuje (Dr. P. Ludvigo kolekcijoje) Vokietijoje, „Haidusagi“ galerijoje Vengrijoje, Austrijoje, Suomijoje, Japonijoje, Izraelyje, Lenkijoje, Šveicarijoje, JAV. Dailininkas surengė personalinių parodų daugiau kaip 80 šalių. Personalines parodas tapytojas pradėjo rengti anksti, nuo 1966 m., todėl buvo įvardytas tyliojo modernizmo proceso dalyviu. Tuo metu išsiskyrė jo parodos „Vilniaus“, „Tauro“, „Pionieriaus“ kino teatrų fojė erdvėse. Palydėta pilkais ir neišvaizdžiais bukletais, kukliais menotyrininkų komentarais, tačiau ryškių kontrastingų spalvų su juodu kontūru tapyba privertė ilgam įsidėmėti šio dailininko vardą. Viktoras Liutkus apie sovietmečio dailininkų pastangas tuo metu atrasti savitą modernų žvilgsnį teigė, kad dailininkai ne tiek išjudino aukštų instancijų gerai prižiūrimą tvorą, kiek ieškojo būdų, kaip pralįsti pro plyšelius, kiaurymes, tarpus. Ne vienam pavyko. Ir jų kūryba gali būti laikoma grupiniu pasipriešinimu. J. Čeponis taip pat ieškojo savos pasipriešinimo kalbos. Nedrąsiai dalyvavo parodose, Jono Švažo palaikomas tapė, bet atkakliai laikėsi pozicijos nekurti teminių ideologinių darbų, revoliucines ir socialistines idėjas deklaruojančių drobių. Dailininkas labiau orientavosi ne į sovietmečio aktualijas ir kasdienybę, bet ieškojo savitos raiškos, nuotaikų, spalvų skambesio, kaip tai darė prancūzų postimpresionizmo bei fovizmo atstovai.
+370 68733133
Pažymėti

Paveikslas (aliejus), Vilnius

Meno kūriniai (paveikslai, skulptūros) , Jono Čeponio apie 1970 metus nutapytas paveikslas ant medžio plaušo plokštės (aliejus), matmenys: 82x55 cm.Jonas Čeponis (1926–2003) yra vienas žymiausių lietuvių dailininkų modernistų, tapęs ryškaus, spalvingo kolorito dekoratyvius kūrinius. Jis puoselėjo arsininkų įtvirtintą individualią menininko raišką, modernizmo principais grįstą kompozicijos, spalvų, linijų ritmo ir formų įtaigą bei liaudies meno principų vienovę. J. Čeponio tapyboje dominuoja peizažo žanras, tačiau gimtojo kaimo apylinkių vaizdai, Vilniaus senamiesčio fragmentai ir panoramos nebuvo sentimentali jausmų išraiška, bet rėmėsi aiškia struktūra, akcentuota dramatiško juodo kontūro išraiška. Nepaisant ryškių spalvų skambesio ir dinamizmo, dailininko kompozicijos dvelkia vidine ramybe ir stojiška būties pajauta.šsami J. Čeponio tapybos retrospektyva išskaidoma į keletą svarbesnių temų ir idėjų: 1. Tyliojo modernizmo proceso dalyvis. Ankstyvojo laikotarpio ieškojimai. 2. Spalvingas žvilgsnis į gamtą. Vilniaus senamiesčio motyvai. 3. Romantiškas žvilgsnis. Jūra ir laivai. 4. Šventė kasdienybėje. Figūros ir veidai.J. Čeponio kūrybos palikimas pasklidęs po įvairiausias šalis, po pasaulio muziejų, galerijų, privačių kolekcininkų rinkinius. Jo darbų yra Lietuvos, Lenkijos, Rusijos, Bulgarijos, Latvijos, Prancūzijos dailės muziejuose, Kelno modernaus meno muziejuje (Dr. P. Ludvigo kolekcijoje) Vokietijoje, „Haidusagi“ galerijoje Vengrijoje, Austrijoje, Suomijoje, Japonijoje, Izraelyje, Lenkijoje, Šveicarijoje, JAV. Dailininkas surengė personalinių parodų daugiau kaip 80 šalių. Personalines parodas tapytojas pradėjo rengti anksti, nuo 1966 m., todėl buvo įvardytas tyliojo modernizmo proceso dalyviu. Tuo metu išsiskyrė jo parodos „Vilniaus“, „Tauro“, „Pionieriaus“ kino teatrų fojė erdvėse. Palydėta pilkais ir neišvaizdžiais bukletais, kukliais menotyrininkų komentarais, tačiau ryškių kontrastingų spalvų su juodu kontūru tapyba privertė ilgam įsidėmėti šio dailininko vardą. Viktoras Liutkus apie sovietmečio dailininkų pastangas tuo metu atrasti savitą modernų žvilgsnį teigė, kad dailininkai ne tiek išjudino aukštų instancijų gerai prižiūrimą tvorą, kiek ieškojo būdų, kaip pralįsti pro plyšelius, kiaurymes, tarpus. Ne vienam pavyko. Ir jų kūryba gali būti laikoma grupiniu pasipriešinimu. J. Čeponis taip pat ieškojo savos pasipriešinimo kalbos. Nedrąsiai dalyvavo parodose, Jono Švažo palaikomas tapė, bet atkakliai laikėsi pozicijos nekurti teminių ideologinių darbų, revoliucines ir socialistines idėjas deklaruojančių drobių. Dailininkas labiau orientavosi ne į sovietmečio aktualijas ir kasdienybę, bet ieškojo savitos raiškos, nuotaikų, spalvų skambesio, kaip tai darė prancūzų postimpresionizmo bei fovizmo atstovai.

Siūlyti kainą10 000 €
Aprašymas
Jono Čeponio apie 1970 metus nutapytas paveikslas ant medžio plaušo plokštės (aliejus), matmenys: 82x55 cm.
Jonas Čeponis (1926–2003) yra vienas žymiausių lietuvių dailininkų modernistų, tapęs ryškaus, spalvingo kolorito dekoratyvius kūrinius. Jis puoselėjo arsininkų įtvirtintą individualią menininko raišką, modernizmo principais grįstą kompozicijos, spalvų, linijų ritmo ir formų įtaigą bei liaudies meno principų vienovę. J. Čeponio tapyboje dominuoja peizažo žanras, tačiau gimtojo kaimo apylinkių vaizdai, Vilniaus senamiesčio fragmentai ir panoramos nebuvo sentimentali jausmų išraiška, bet rėmėsi aiškia struktūra, akcentuota dramatiško juodo kontūro išraiška. Nepaisant ryškių spalvų skambesio ir dinamizmo, dailininko kompozicijos dvelkia vidine ramybe ir stojiška būties pajauta.
šsami J. Čeponio tapybos retrospektyva išskaidoma į keletą svarbesnių temų ir idėjų: 1. Tyliojo modernizmo proceso dalyvis. Ankstyvojo laikotarpio ieškojimai. 2. Spalvingas žvilgsnis į gamtą. Vilniaus senamiesčio motyvai. 3. Romantiškas žvilgsnis. Jūra ir laivai. 4. Šventė kasdienybėje. Figūros ir veidai.
J. Čeponio kūrybos palikimas pasklidęs po įvairiausias šalis, po pasaulio muziejų, galerijų, privačių kolekcininkų rinkinius. Jo darbų yra Lietuvos, Lenkijos, Rusijos, Bulgarijos, Latvijos, Prancūzijos dailės muziejuose, Kelno modernaus meno muziejuje (Dr. P. Ludvigo kolekcijoje) Vokietijoje, „Haidusagi“ galerijoje Vengrijoje, Austrijoje, Suomijoje, Japonijoje, Izraelyje, Lenkijoje, Šveicarijoje, JAV. Dailininkas surengė personalinių parodų daugiau kaip 80 šalių. Personalines parodas tapytojas pradėjo rengti anksti, nuo 1966 m., todėl buvo įvardytas tyliojo modernizmo proceso dalyviu. Tuo metu išsiskyrė jo parodos „Vilniaus“, „Tauro“, „Pionieriaus“ kino teatrų fojė erdvėse. Palydėta pilkais ir neišvaizdžiais bukletais, kukliais menotyrininkų komentarais, tačiau ryškių kontrastingų spalvų su juodu kontūru tapyba privertė ilgam įsidėmėti šio dailininko vardą. Viktoras Liutkus apie sovietmečio dailininkų pastangas tuo metu atrasti savitą modernų žvilgsnį teigė, kad dailininkai ne tiek išjudino aukštų instancijų gerai prižiūrimą tvorą, kiek ieškojo būdų, kaip pralįsti pro plyšelius, kiaurymes, tarpus. Ne vienam pavyko. Ir jų kūryba gali būti laikoma grupiniu pasipriešinimu. J. Čeponis taip pat ieškojo savos pasipriešinimo kalbos. Nedrąsiai dalyvavo parodose, Jono Švažo palaikomas tapė, bet atkakliai laikėsi pozicijos nekurti teminių ideologinių darbų, revoliucines ir socialistines idėjas deklaruojančių drobių. Dailininkas labiau orientavosi ne į sovietmečio aktualijas ir kasdienybę, bet ieškojo savitos raiškos, nuotaikų, spalvų skambesio, kaip tai darė prancūzų postimpresionizmo bei fovizmo atstovai.
Rodyti daugiau
Papildoma informacija
Kaina
10000 €   Siūlyti kainą
Prekių kategorija
Meno kūriniai (paveikslai, skulptūros)
Autorius
Jonas Čeponis
Metai
nuo 1970 m. iki 1970 m.
Turimas kiekis
1 vnt.
Įdėtas: Redaguotas: Parodė / Perskaitė: 4917 / 37 Skelbimo ID: 16756163
DĖMESIO! Pastebėti sukčiavimo atvejai. Būtinai susipažinkite su šia informacija!
Užsiregistravo: 2016-08-02
0