Paslaugų sritis: Visa apdaila | Papildoma informacija: suteikiame garantiją, konsultuojame, taikome nuolaidas
Ką daryti ir ko nedaryti kalbant su meistru.
Pradedam nuo negatyvo:
1. Jei konkrečiai dėl darbo susitarėte su vienu meistru, nepulkite iškart tartis dėl to pačio su kitu- būsite ignoruojami abiejų, nenustebkite , kai po to iš vis negalėsite atrasti darbui meistro… Gyvename informacijos, komunikavimo ir technologijų amžiuje….
2. Žinokite ko norite, įvardinkite tiksliai ir neklaidinančiai, orientuokitės kainose ir savo galimybėse. Meistrui visada reikia žinoti kokios tiksliai paslaugos nori klientas arba su kokiomis konkrečiomis bėdomis jis susiduria. Stenkitės pateikti kuo išsamesnę informaciją, jei galima apibūdinkite ją fotografijomis, video, tiesioginiu vaizdo transliavimu, turėkite taisytinu prietaisų dokumentus ar gamyklinius užrašus. Neįvardinkite reikiamos paslaugos mažybiniais vardais (Reikia remontuko. Reikia bute šiek tiek paklijuoti plytelių , kai kur patinkuoti, kai kur paglaistyti, kai kur padažyti, ir dar šį bei tą padaryti- tai nuteikia meistrą, kad užakovas yra skūpus, ir norės labai nužemintų darbų kainų). Žinokite savo biudžeto galimybes ir darbų-medžiagų kainas, nes meistrai ne labdaros fondas. Negaišinkite savo ir meistrų laiko kviesdami į darbų apžiūras, neįsivaizduodami arba neaptarę +~ kainos.
Rodyti daugiau